Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ...



''NEOΛΑΙΪΣΤΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 2008''...(σσ αντε τώρα να ζητήσεις εξηγήσεις απο τον ανεγκέφαλο...)
... Ως «νεολαιίστικη εξέγερση» χαρακτήρισε τα εκτεταμένα επεισόδια ...
που εκτυλίχθηκαν στην Αθήνα το Δεκέμβριο του 2008, μετά τη δολοφονία του 16χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου από τον ειδικό...φρουρό Επαμεινώνδα Κορκονέα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βαγγέλης Διαμαντόπουλος.


Μιλώντας στη Βουλή, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης για την κατάργηση των φυλακών υψίστης ασφαλείας, ο βουλευτής απευθύνθηκε στους υπουργούς, προκειμένου να υπερασπιστεί τις βουλευτικές τροπολογίες για την κατάργηση του «κουκουλονόμου» και το ξήλωμα των διατάξεων που αφορούν τη λήψη γενετικού υλικού.

«Οι προτεινόμενες τροπολογίες αποτελούν προεκλογικές δεσμεύσεις» είπε ο βουλευτής προς τους υπουργούς, υποστηρίζοντας πως τα επιχειρήματα της αντιπολίτευσης «ότι η κυβέρνηση άγεται και φέρεται από ακραίους κύκλους δεν στέκουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου