Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015
EAN ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ....
Εαν μια...αριστερή κυβέρνηση επιτύχει με τη συναίνεση της Εκκλησιας την αξιοποίηση της περιουσίας της για να διασωθεί η Ελληνική οικονομια, τότε μπρπαβο στον Αρχιεπισκοπο και στον πρωθυπουργό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου