Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015

EAN ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ....


Εαν μια...αριστερή κυβέρνηση επιτύχει με τη συναίνεση της Εκκλησιας την αξιοποίηση της περιουσίας της για να διασωθεί η Ελληνική οικονομια, τότε μπρπαβο στον Αρχιεπισκοπο και στον πρωθυπουργό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου