Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2015

«Κανένας τρομοκράτης δεν θα με σταματήσει απ' το να πίνω τον καφέ μου» - Το εξώφυλλο του New Yorker

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΟ ΕΣΤΕΤ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ 
Κάθε εβδομάδα το περιοδικό New Yorker αναθέτει σε κάποιον καλλιτέχνη να δημιουργήσει με το δικό του τρόπο....
και να σχολιάσει την επικαιρότητα.

Το τεύχος που κυκλοφορεί στο τέλος της εβδομάδας είναι αφιερωμένο στο Παρίσι και το έχει φιλοτεχνήσει ο γάλλος καλλιτέχνης Charles Berberian με τον τίτλο «Paris, November 2015» (Παρίσι Νοέμβριος 2015).


Ο καλλιτέχνης επέλεξε την καθημερινότητα της πόλης στα καφέ της και όχι αποτύπωση της στιγμής του τραγικού γεγονότος.
Κανένας τρομοκράτης δε θα με σταματήσει από το να πίνω τον καφέ μου σε ένα πεζοδρόμιο

«Είναι απαίσιο όταν ο πόλεμος σου χτυπάει την πόρτα. Αυτό είναι το μέρος που ζω, η γειτονιά μου. Την επομένη των επιθέσεων ήταν τόσο ήρεμα. Κανείς δεν υπήρχε στους δρόμους. Αυτή την εβδομάδα όμως, ο κόσμος άρχισε να ξαναβγαίνει» σημειώνει ο καλλιτέχνης με αφορμή το εξώφυλλο. Το αστείο που κυκλοφορεί είναι το εξής, λέει. «Κανένας τρομοκράτης δε θα με σταματήσει από το να πίνω τον καφέ μου σε ένα πεζοδρόμιο. Είναι ωραίο απλώς να κάθεσαι και να απολαμβάνεις αυτό που για για ένα πολύ μικρό διάστημα φαινόταν αδύνατο να απολαύσεις ξανά».
Πηγή: «Κανένας τρομοκράτης δεν θα με σταματήσει απ' το να πίνω τον καφέ μου» - Το εξώφυλλο του New Yorker | iefimerida.gr http:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου