Παρασκευή, Δεκεμβρίου 25, 2015

Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές

ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ

Σε ανώτατο μορφωτικό επίπεδο και στην ηλικιακή ομάδα των 35-44 ετών ανήκει η πλειοψηφία των καταναλωτών που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.... ή παραγγελίες.

Το 29,7% όσων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους είναι ηλικίας από 35-44 ετών. Το 54,2% είναι άνδρες και το 45,8% γυναίκες.Όπως προκύπτει από έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής που αφορά στο πρώτο τρίμηνο του 2015, το 51,3% έχει υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, διδακτορικό, μεταπτυχιακά, ΑΕΙ, ΤΕΙ, στρατιωτικές σχολές κ.α.. Το 40,6% έχει μεσαίο επίπεδο εκπαίδευσης και το 8,1% χαμηλό (Γυμνάσιο, Δημοτικό) ή δεν έχειθ παρακολουθήσει καμία βαθμίδα εκπαίδευσης.



Τα είδη ένδυσης- υπόδησης, τα αθλητικά είδη και οι ηλεκτρονικές συσκευές είναι τα προϊόντα, που αγοράστηκαν περισσότερο από τους καταναλωτές. Ειδικότερα:
είδη ένδυσηςκαι υπόδησης–αθλητικάείδη 47,6%,
ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.) 26,3%.
ταξιδιωτικέςυπηρεσίες(εισιτήρια,ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.) 18,5%,
οικιακάείδη (έπιπλα,παιχνίδια,είδη τέχνης,ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.) 16,8%,
εξαρτήματα και περιφερειακόςεξοπλισμός(hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή 15,0%
διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία,δωμάτια,διαμερίσματακλπ.) 12,4%.
βιβλία(σε ηλεκτρονική μορφή),περιοδικά,εφημερίδες12,3%,
εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες,θεατρικές παραστάσεις ,κινηματογράφος κλπ.)11,6%,
Κοσμήματα, πληροφορίες από βάσεις δεδομένων, 9,8%
Φάρμακα 9,7%
Λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού για computer games και video games, 6,6%
είδη διατροφής–είδη παντοπωλείου 5,6%,
ταινίες, μουσική 5,5%,
υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (πληρωμές συνδρομητικής συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης,λογαριασμού κινητού ή σταθερούτηλεφώνου,κ.α.) 2,4%,
υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης 1,3%


Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών και υπηρεσιών αναψυχής.





Πηγή: Το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή -Οι 15 δημοφιλέστερες αγορές [λίστα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου