Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2015

Ανεβαίνουν οι τόνοι στη ΝΔ: Αιχμηρές απαντήσεις Μεϊμαράκη σε Μητσοτάκη


Ξεκαθάρισε πως δεν θα κάνει debate

Από νωρίς ανέβηκαν οι τόνοι ενόψει του β' γύρου για την εκλογή προέδρου στη Νέα Δημοκρατία. Απαντώντας στις επιθετικές δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη το πρωί, ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης εμφανίστηκε... ιδιαίτερα σκληρός και αιχμηρός.

Μιλώντας στο δελτίο του ΣΚΑΪ, ο υποψήφιος πρόεδρος απάντησε επιθετικά στον συνυποψήφιό του όταν ο τελευταίος τον κατηγόρησε για βαρωνίες. "Δεν έκρυψα ότι είχα τη στήριξη του Κώστα Καραμανλή, την οποία επιδίωξα. Δεν γίνεται να μην αναγνωρίζουν την αυτόνομη πορεία μου 25 χρόνων και να μου λένε ότι βγήκα πρώτος λόγω του Καραμανλή. Ποιος, ο γιος του πρώην πρωθυπουργού με κατηγορεί για βαρωνίες;", σημείωσε ο Β. Μεϊμαράκης και συνέχισε ακόμα πιο αιχμηρά:

"Ο κ. Μητσοτάκης δεν λέει το επώνυμό του. Λέει, ψηφίζετε Κυριάκο και παίρνετε Κυριάκο. Ψηφίζετε Μεϊμαράκη και δεν ξέρετε τι παίρνετε. Προς τιμήν του που είναι γιος πρώην πρωθυπουργού, τον υπηρέτησα. Αν δεν λεγόταν όμως Μητσοτάκης, ο Κυριάκος θα εκλεγόταν την πρώτη φορά που κατέβηκε βουλευτής;".

"Ο κ. Μητσοτάκης είναι πέντε φορές τη μέρα στα κανάλια, εγώ δεν έχω προλάβει να πω κάτι. Δεν σκοπεύω να δω πρόσωπα και βουλευτές για να ζητήσω στήριξη. Δεν θέλω να υπάρξει προεκλογική ένταση. Ο Κ. Μητσοτάκης έχει ξεφύγει κάποιες φορές και με έχει προσβάλει. Με κατηγορούν πως δεν έχω πρόταση για το κόμμα. Η πρόταση εκφράστηκε προεκλογικά (τον Σεπτέμβριο) στη Θεσσαλονική και είναι εξόχως αναλυτική. Ο κ. Γεωργιάδης είπε πως πηγαίνει με τον Μητσοτάκη γιατί αυτός έχει ολοκληρωμένη πρόταση, λες και εγώ δεν έχω", είπε.

"Ήξερε ότι είχα σοβαρό πρόβλημα και γι' αυτό δεν ψήφισα το σύμφωνο"

Οι τόνοι ανέβηκαν και όταν στο τραπέζι έπεσε το σύμωνο συμβίωσης και ο λόγος για τον οποίο ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης δεν πήγε στην ψηφοφορία. Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως είναι υπέρ και πως θα το ψήφιζε, αλλά τόνισε πως είχε ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα, κάτι που γνώριζε ο Κ. Μητσοτάκης, όταν το πρωί άφηνε υπονοούμενα.

"Επίσης, από το 2009 εγώ απείχα από τα εσωκομματικά, ενώ ο Κ. Μητσοτάκης ήταν υπουργός και στην ηγετική Κ.Ο. της ΝΔ. Ενοχλήθηκα επίσης χθες για το σύμφωνο συμβίωσης, γιατί γνώριζε πως είχα προσωπικό πρόβλημα και γι' αυτό απουσίασα. Η γνώμη μου έχει δημοσιοποιηθεί και το ξέρει ο ίδιος, γι' αυτό και δεν επιτρέπεται να λέει γιατί δεν πήγα. Το έχω πει και οι πάντες ξέρουν ότι θα το ψήφιζα. Εξάλλου το σύμφωνο συμβίωσης το έφερε η ΝΔ το 2008 και τώρα απλά προστέθηκε πως αφορά και σε ομόφυλα ζευγάρια. Μην μου κάνει τώρα μάθημα αυτός που απείχε από την υψίστης σημασίας εκλογή προέδρου της ΝΔ. Το επίπεδο διαλόγου το καθορίζει ο Κ. Μητσοτάκης. Εγώ θα απαντώ σε όσα με προσβάλουν".

"Δεν κάνω debate, όσο συνεχίζει να με προσβάλλει"

"Debate δεν πρόκειται να κάνω, αν συνεχίσει να με προσβάλλει και να με κατηγορεί για βαρωνίες. Αυτά τα λένε σε αντιπάλους άλλων κομμάτων, όχι μεταξύ υποψηφίων προέδρων", απάντησε ξεκαθαρίζοντας για το αν θα υπάρξει τηλεμαχία με τον Κ. Μητσοτάκη. Στη συνέχεια σχολίασε πως η ΝΔ χρειάζεται ανανέωση δομών και όχι προσώπων απαραίτητα.

"Η ΝΔ χρειάζεται ανανέωση δομών και προτάσεων. Δεν συνεπάγεται αυτό μόνο νέα στελέχη, γιατί οι νέοι δεν είναι πάντα επαρκείς. Βάλαμε και τον κ. Παπαμιμίκο επικεφαλής των εκλογών και είδαμε τι έγινε. Εγώ, ο πρόεδρος του κόμματος, δεν έχει καμία ευθύνη για τη διοργάνωση των εκλογών", προσέθεσε με νόημα.

"Δεν είμαι φαβορί ή αουτσάιντερ - Ήθελαν να ψηφίσουν και άλλοι"

"Με τιμά το ποσοστό όσων με ψήφισαν και πιστεύω ότι θα τους ανταποδώσω την στήριξη. Πιστεύω ότι θα ψήφιζαν πολύ περισσότεροι, πάνω από 500.000, αλλά δεν είχαμε τις τεχνικές υποδομές για να μπορέσουν να ψηφίσουν. Στήθηκαν αυθαιρέτως κάλπες, γιατί εδώ, σε αντίθεση με τις εθνικές εκλογές, δεν ξέρουμε πού να στήσουμε κάλπες. Αν όμως, όπως έχω προτείνει, γίνει από τώρα προεγγραφή, τότε η οργάνωση και η προσέλευση θα ήταν καλύτερη", είπε ο Β. Μεϊμαράκης για το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου των εκλογών.

"Πιθανόν η μεγαλύτερη συμμετοχή να άλλαζε και τα αποτελέσματα. Ωστόσο, είναι αλαζονικό αυτό που λέει ο Κ. Μητσοτάκης πως χάρη σε αυτόν ήρθαν οι 400.000", προσέθεσε και συνέχισε: "Είμαι σε μία ευγενή άμιλλα με τον κ. Μητσοτάκη και θεωρώ ανοιχτό το αποτέλεσμα. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου φαβορί ή αουτσάιντερ. Τώρα όμως δεν ξεκινούμε από το μηδέν γιατί υπάρχει το εκλογικό σώμα. Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει εύκολα, αλλά δεν πιστεύω πως είναι μη αναστρέψιμο".

Ερωτηθείς, τέλος, για τη στήριξη των Απόστολου Τζιτζικώστα και Άδωνι Γεωργιάδη στον Κ. Μητσοτάκη, ο Β. Μεϊμαράκης σχολίασε πως δεν το ανησυχεί και το χαρακτήρισε δικαίωμά τους. "Δεν είναι πρόβατα οι 400.000. Αν δεν εκλεγώ πάντως, πάλι φίλοι είμαστε. Δεν κάνω συναλλαγές και συζητήσεις και καλώ τους 400.000 να ψηφίσουν πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου