Κυριακή, Μαΐου 01, 2016

Η σύζυγος του Τραμπ αποκαλύπτει πώς πήρε το τηλέφωνό του όταν γνωρίστηκαν -Πώς την φλέρταρε

ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ BOTOX


Πολλά έχουν γραφτεί για το «πετρωμένο» πρόσωπο της ομολογουμένως πανέμορφης συζύγου του Ντόναλντ Τραμπ. Η 46χρονη Μελάνια ....
όμως επιμένει ότι δεν έχει καταφύγει στο νυστέρι ή το Botox.

Το πρώην μοντέλο απορρίπτει αυτούς τους ισχυρισμούς. «Δεν έχω κάνει αλλαγές», είπε σε συνέντευξη στο GQ. «Πολλοί λένε ότι έχω κάνει κάτι στο πρόσωπό μου. Δεν έχω κάνει τίποτα. Ζω μία υγιεινή ζωή, φροντίζω το δέρμα και το σώμα μου. Είμαι ενάντια στο Botox και τις ενέσεις. Θεωρώ ότι καταστρέφουν το πρόσωπό σου. Θα γεράσω με χάρη, όπως κάνει η μητέρα μου», τόνισε.

Η Μελάνια Τραμπ μίλησε και για τη γνωριμία της με τον Ντόναλντ Τραμπ, σε ένα πάρτι στο περιθώριο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, το φθινόπωρο του 1998. Εκείνη ήταν ένα μοντέλο 28 ετών και εκείνος ένας 52χρονος επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Παρότι είχε πάει στο πάρτι με άλλη, ο Τραμπ κατάφερε να την πλησιάσει. Μάλιστα, σύμφωνα με το GQ, έστειλε τη γυναίκα που τον συνόδευε στην τουαλέτα, προκειμένου να βρει την ευκαιρία να φλερτάρει την Μελάνια, ψιθυρίζοντας στο αφτί της.

Πάντως εκείνη αρνήθηκε να του δώσει το τηλέφωνό της, όταν της το ζήτησε. «Αν το έκανα, θα ήμουν απλά ακόμη από αυτές που έπαιρνε τηλέφωνο», εξηγεί. Παράλληλα, έκανε και ένα... τεστ, για να δει αν ο Τραμπ θα της έδινε το επαγγελματικό ή το προσωπικό του τηλέφωνο.

Τελικά της έδωσε όλους τους αριθμούς στους οποίους μπορούσε να τον βρει και εκείνη τον πήρε τηλέφωνο μετά από μία εβδομάδα. Το ζευγάρι παντρεύτηκε το 2005.















Πηγή: Η σύζυγος του Τραμπ αποκαλύπτει πώς πήρε το τηλέφωνό του όταν γνωρίστηκαν -Πώς την φλέρταρε [εικόνες] | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/264377/i-syzygos-toy-tramp-apokalyptei-pos-pire-tilefono-toy-otan-gnoristikan-pos-tin-flertare#ixzz473TyOlA8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου