Τρίτη, Μαΐου 24, 2016

ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ)

Με μια αιφνιδιαστική κίνηση, μετά την χθεσινή του συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπιο Παυλόπουλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης. επισκέφθηκε σήμερα το πρωί τον πρώην πρωθυπουργό. Μπροστά στις κάμερες, έγινε ο εξής διάλογος:

-Πατέρα με.. κυνηγούν οι Καραμανλικοί...

-...Κι εμένα χρόνια τώρα Κυριάκο μου, χρόνια...

-Ναι, αλλά εμένα κερδίζουν έδαφος..

-Γιατί... δικό σου ήταν;

-Τι εννοείς;

-Άκου παιδί μου. Η οικογένεια Μητσοτάκη, έδωσε ότι μπορούσε σε αυτήν την παράταξη. Όμως είναι σαν να μπαίνεις σε ένα ξένο σπίτι, με ενοίκιο και να το καλλωπίζεις με το... δικό σου γούστο.. Δικό σου, επειδή... έβαλες το γούστο σου, δεν θα γίνει ποτέ.

-Μα είναι δικό μου το κόμμα.

-Κι εγώ έτσι νόμιζα...

-Δηλαδή τι να κάνω; Αυτοί... έχουν ανέβει στα κάγκελα..

-Γιατί δεν βάζεις τον Άδωνι να τους...κατεβάσει;

-Δεν θελουν να τον βλέπουν, ούτε αυτόν, ούτε τον Σαμαρά

-Ε εδώ που τα λέμε Κυριάκο μου, ούτε ο Άδωνις έχει σχέση με αυτά που πιστεύεις, ούτε ο Αντωνάκης, που με έριξε,,, γεγονός που σου διαφεύγει.

-Δηλαδή εσύ με την πείρα σου, τι θα εκανες εάν ήσουν στην θέση μου;

-Αποστασία γιόκα μου ... Αποστασία...

(σσ εν αναμονή εξελίξεων.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου