Πέμπτη, Ιουνίου 16, 2016

Ο ισλαμοφασίστας δήμαρχος του Λονδίνου «ξεκίνησε»!


Posted by olympiada

Όταν δίνεις ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας, αυτά είναι τα αποτελέσματα. Ισχύει το ίδιο για τους φασίστες και τους ισλαμοφασίστες, αφού είναι πανομοιότυπες μισάνθρωπες εξουσιαστικές δομές που εκμεταλλεύονται ...
την δημοκρατία για να την καταστρέψουν. Έτσι λοιπόν και ο ισλαμοφασίστας «δημοκρατικά εκλεγμένος» δήμαρχος του Λονδίνου, Sadiq Khan, που κάποιοι έσπευσαν να πανηγυρίσουν την εκλογή του ως «πρόοδο», έδειξε τα δόντια του, απαγορεύοντας τις διαφημίσεις με ημίγυμνα μοντέλα σε όλους τους δημόσιους χώρους!




Ναι, ο άνθρωπος που συνομιλούσε με τρομοκράτες, τώρα έγινε δήμαρχος. Θεία δίκη για την χώρα των αποικιοκρατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου