Παρασκευή, Οκτωβρίου 21, 2016

Προκαλεί καυτή δασκάλα: «Έκανα εκατοντάδες φορές σεξ με μαθητή γιατί…»



Την οργή των γονιών έχουν πυροδοτήσει οι ισχυρισμοί μιας ασυνείδητης δασκάλας

Την οργή των γονιών έχουν πυροδοτήσει οι ισχυρισμοί μιας ασυνείδητης δασκάλας, η οποία όχι μόνο έστελνε άσεμνες φωτογραφίες της στους μαθητές της, αλλά ....
έκανε εκατοντάδες φορές σεξ μαζί τους!
Και πώς όχι όταν η 24χρονη Mary Beth Haglin, ούτε λίγο, ούτε πολύ, κατηγόρησε τους ανήλικους και τις δεξιότητές τους στην… αποπλάνηση, υποστηρίζοντας ότι αυτή ήταν το θύμα!


«Τα έκανε όλα τόσο μελετημένα και έξυπνα, χρησιμοποιώντας τέτοιο λεξιλόγιο που πραγματικά αισθάνομαι εξαπατημένη», τονίζει δίχως ίχνος ντροπής η Αμερικανίδα για έναν 17χρονο μαθητή της, με τον οποίο διατηρούσε σεξουαλική σχέση.

Και μπορεί να παραδέχθηκε ότι έχει κάνει εκατοντάδες φορές σεξ μαζί του, ωστόσο «εγώ είμαι το θύμα», ανέφερε σε νέα της συνέντευξη.
Η εντυπωσιακή μελαχρινή έστελνε πάντως πρόστυχες selfies της στον μαθητή της, σχεδόν κάθε μέρα, για έξι ολόκληρους μήνες. Σε μία, δε, από αυτές ποζάρει μπροστά από τον καθρέφτη με σέξι μαύρα εσώρουχα…


Σύμφωνα μάλιστα με τις αρχές, αυτή είναι από τις πιο… σεμνές φωτογραφίες της 24χρονης που αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως και δύο χρόνια αν κριθεί ένοχη για σεξουαλική εκμετάλλευση ανήλικου.



Παρόλα αυτά, η καθηγήτρια, η οποία αφού απολύθηκε από το σχολείο, έπιασε δουλειά ως… στρίπερ, υπερασπίζεται τον εαυτό της δηλώνοντας σε κάθε ευκαιρία πως «στην πραγματικότητα εγώ ήμουν αυτή που αποπλανήθηκε».

Και αποκαλύπτει: «Έπεφτε στα πόδια μου και μου έστελνε συνέχεια ερωτικά γράμματα στα οποία μου έλεγε πόσο ερωτευμένος ήταν μαζί μου. Χρησιμοποιούσε τόσο επιτηδευμένο και έξυπνο λεξιλόγιο που εξαπατήθηκα. Εκείνη την περίοδο ήμουν σε μια προβληματική σχέση και πολύ ευάλωτη… Με χρησιμοποίησε και εκμεταλλεύτηκε την αδυναμία μου προς όφελός του».



«Παρομοίαζε τη σχέση μας με την ταινία "The Graduate" του Ντάστιν Χόφμαν, ενώ μια φορά με αποκάλεσε "Mrs. Robinson" από το χαρακτήρα της Anne Bancroft», συνεχίζει η ασυγκράτητη δασκάλα, περνώντας σε πιο καυτές λεπτομέρειες: «Κάναμε σεξ καθημερινά. Στο αυτοκίνητό του, στο αυτοκίνητό μου, στο σπίτι της μητέρας του, στο σπίτι του πατέρα μου…».

Η Mary ισχυρίζεται μάλιστα ότι προσπάθησε να δώσει ένα τέλος στη σχέση, ωστόσο ο μαθητής της την απείλησε ότι θα την καταγγείλει αν τον αφήσει.


«Όταν τα πράγματα ξέφυγαν άρχισε να με απειλεί λέγοντάς μου "θα ανάψω το σπίρτο που θα κάψει όλη σου τη ζωή"», εκμυστηρεύεται.

Όλα ωστόσο τελείωσαν όταν ένας άλλος μαθητής τούς έπιασε στα πράσα και δεν κράτησε το στόμα του κλειστό.

Η Mary Beth απολύθηκε από το Cedar Rapids Iowa της Ουάσινγκτον, ενώ συνελήφθη τον περασμένο Ιούλιο, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες για σεξουαλική εκμετάλλευση ανηλίκου.
Η δίκη της έχει προγραμματιστεί για το Νοέμβριο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου