Τετάρτη, Απριλίου 05, 2017

Κλειστό το μετρό στη «Δουκ. Πλακεντίας» για λίγες ώρες




Ο σταθμός του μετρό «Δουκ. Πλακεντίας», στη γραμμή 3, θα παραμείνει κλειστός το βράδυ της Τετάρτης 5 Απριλίου, λόγω εργασιών....

Το κλείσιμο του σταθμού θα διαρκέσει από τις 21.00 και έως τη λήξη της βάρδιας, ώστε να πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες για την την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου. Οι συρμοί που κατευθύνονται στο αεροδρόμιο θα διέρχονται από τον σταθμό «Δουκ. Πλακεντίας» χωρίς στάση.

Οι μη αεροδρομιακοί συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στο σταθμό «Χαλάνδρι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου