Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2017

Αυτό θα είναι το όνομα του νέου φορέα της Κεντροαριστεράς στο οποίο συμφώνησαν Γεννηματά και Θεοδωράκης

 Θεοδωράκης και Γεννηματά 
Αρχές της Άνοιξης θα γίνει το συνέδριο του νέου φορέα της Κεντροαριστεράς. Η κοινή πρόταση των επικεφαλής του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού για την ονομασία είναι η εξής: «Κίνημα Αλλαγής». Υπό αυτή την «ομπρέλα» θα λειτουργούν ΔΗΣΥ, Ποτάμι και όλα τα κόμματα και οι κινήσεις του χώρου.

«Είμαστε αποφασισμένοι να συνεργαστούμε αποτελεσματικά ώστε να ανταποκριθούμε στην καθαρή εντολή των πολιτών για ενότητα, αλλαγή πολιτικών συσχετισμών και προοδευτική διακυβέρνηση» δήλωσε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, μετά την πρώτη επίσημη μετεκλογική συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Ποταμιού στο γραφείο της στη Βουλή.
«Ειμαστε αποφασισμένοι να γεννήσουμε κάτι νέο» τόνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου