Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2017

Από τα μοντελάκια της Μαρέβας έχει ξεκινήσει η συγκυβέρνηση Μνημονιακών Τσίπρα – Μητσοτάκη. Σε δουλεύουν όλοι τους ψιλό γαζί, το έχεις καταλάβει; kentrodexio

 

Το ρεπορτάζ…

Μπορεί στη πολιτική να τις χωρίζουν πολλά, στη ζωή όμως, έχουν ένα κοινό τουλάχιστον....





Η Έφη Αχτσιόγλου επιλέγει πλέον να φοράει τα «μοντελάκια» της Μαρέβας Μητσοτάκη. Η νεαρή υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, τόσο στις εμφανίσεις της στη Βουλή όσο και στις τηλεοπτικές της εμφανίσεις, δείχνει να έχει «τυφλή» εμπιστοσύνη στις δημιουργίες της συζύγου του Κυριάκου Μητσοτάκη, οι οποίες είναι άκρως εντυπωσιακές και κομψές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου