Κυριακή, Μαρτίου 11, 2018

Παρέμβαση Θάνου στην εκπομπή «Ακραίως»...





"Συνταξιοδοτήθηκα και πήγα αμισθί στον πρωθυπουργό"...

Η Βασιλική Θάνου έκανε παρέμβαση στην εκπομπή «Ακραίως», μετά τις αναφορές για θέματα δικαιοσύνης, οτι ανέλαβε προϊσταμένη στο νομικό γραφείο του πρωθυπουργού αμέσως μετά την συνταξιοδότηση της.

Η κυρία Θάνου ξεκαθάρισε, πως, είναι...
«απαραίτητο να κάνω παρέμβαση γιατί όσα ακούστηκαν είναι παντελώς ανακριβή. Παρεμβαίνω ως πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου, δεν είμαι πολιτικό πρόσωπο».

«Έχω μία θεσμική θέση στον πρωθυπουργό δεν είμαι πολιτικό, ή κομματικό πρόσωπο», τόνισε.

Και πρόσθεσε, πως, "ειπώθηκε ανακριβώς, πως, επί των ημερών μου μου δόθηκαν καθήκοντα στο πειθαρχικό έλεγχο των δικαστών.
Ο πειθαρχικός έλεγχος των δικαστών δεν δόθηκε στην ίδια, αλλά στον εκάστοτε πρόεδρο του Αρείου Πάγου, όπως μέχρι τώρα γινόταν, στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στον προϊστάμενο κ. α.".

Οσο δε για το οτι ειπε στην συζήτηση ο παρουσιαστής οτι το ίδιο είχε γίνει και επί ΝΔ με τον Χαράλαμπο Αθανασίου, η κυρία Θάνου του επεσήμανε οτι υπάρχει μια σημαντική διαφορά:

-Ο κ. Αθανασίου την μια μέρα ήταν αρεοπαγίτης, παραιτήθηκε, και την επομένη, ηταν στη ΝΔ.
Εγώ ολοκλήρωσα την θητεία μου στον Άρειο Πάγο, συνταξιοδοτήθηκα και πήγα αμισθί στο νομικό γραφείο του πρωθυπουργού. -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου