Παρασκευή, Απριλίου 20, 2018

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με το “ασημένιο βέλος”





Η ιταλική εταιρεία Ferrovie στην οποία ανήκει πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ρίχνει στις ράγες ένα υπερσύγχρονο τρένο το “ασημένιο βέλος της” που θα έχει τη δυνατότητα όταν ολοκληρωθούν και τα έργα υποδομής να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες...


Το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτός από γρήγορο θα είναι και άνετο καθώς το Frecciargento (ασημένιο βέλος) έχει όλα τα… κομφόρ για τους επιβάτες, όπως κλιματισμό, τραπεζάκια ανά κάθισμα, οθόνες LCD για την παρακολούθηση μηνυμάτων και ψυχαγωγικού προγράμματος, μπαρ κ.α.



Το συγκεκριμένο τρένο που επιλέχθηκε από την Ferrovie μπορεί να διανύει αποστάσεις με μεγάλες ταχύτητες ως και 200 χιλιόμετρα. Από το 2019 οπότε και θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στη γραμμή η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να “κατεβάσει” τη ναυαρχίδα των τρένων της, το “κόκκινο βέλος” και στην Ελλάδα, γεγονός που θα σημάνει την κάλυψη της απόστασης από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη σε 2 ώρες και 30 λεπτά με ταχύτητες ως και 300 χιλιόμετρα την ώρα.

Στις τρεις ώρες και 20 λεπτά θα μειωθεί η διάρκεια του ταξιδιού με τρένο από την Αθήνα

προς τη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα από το Φθινόπωρο, με την έλευση του νέου τροχαίου υλικού και υπό την προϋπόθεση να έχουν ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου τα έργα της διπλής γραμμής ηλεκτροκίνησης, όπως ανέφεραν εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της εταιρίας του ομίλου Ferrovie Dello Stato Italiano.


Σε εκδήλωση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η οποία διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της Ferrovie Dello Stato Italiano Τζιοβάνι Ρόκα δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του ομίλου που εκπροσωπεί και για τη διεκδίκηση της διαχείρισης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού, αλλά υπογράμμισε ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή έχει η απόκτηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/ Rosco).




Επίσης, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, δεν απέκλεισε περαιτέρω δραστηριοποίηση και σε άλλους τομείς μελλοντικά, όπως π.χ. στα logistics.




Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης επεσήμανε ότι από το Φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει να ξεδιπλώνεται και η επένδυση των 500 εκατ. ευρώ από τον όμιλο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αρχίζοντας από την έλευση του νέου τροχαίου υλικού για τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, εφόσον θα έχει ολοκληρωθεί η υποδομή για την διπλή γραμμή ηλεκτροκίνησης.




Με την ολοκλήρωση του έργου, η διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διαρκεί τρεις ώρες και 20 λεπτά, ενώ σύμφωνα με τον σχεδιασμό, προβλέπεται ως το τέλος του 2019 να έρθει και το ταχύτερο τρένο, με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου