Παρασκευή, Ιουνίου 01, 2018

Στη φυλακή οι γονείς που βίαζαν τα παιδιά τους στη Λέρο – Φρικιαστικές αποκαλύψεις (video)




Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή, προφυλακίστηκαν οι γονείς που βίαζαν τα παιδιά τους στη Λέρο
«Δεν πρόκειται να ηρεμήσει ποτέ η ψυχή τους, θα τα κυνηγούν πάντα οι εφιάλτες», τονίζει ο δικηγόρος των παιδιών
Φρικιαστικές αποκαλύψεις για το σπίτι «κολαστήριο» στη Λέρο...

Στη φυλακή οδηγούνται οι γονείς – τέρατα της Λέρου που βίαζαν και κακοποιούσαν τα παιδιά τους μέσα στο σπίτι – κολαστήριο. Με σύμφωνη γνώμη της τακτικής Ανακρίτριας Κω και του Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Κω, προφυλακιστέοι κρίθηκανοι δύο γονείς – βιαστές ηλικίας 52 και 47 ετών, σύμφωνα με τη «Δημοκρατική».

Οι δύο γονείς κατηγορούνται για αποπλάνηση παιδιού, που δεν έκλεισε τα 12 και 14 έτη κατά μονάς και κατά συναυτουργία, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση, για απλή συνέργεια κατ’ εξακολούθηση στην πράξη αυτή, τελεσθείσα με παράλειψη από υπαίτιο που είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, για κατάχρηση σε ασέλγεια με ανήλικο κατά μονάς και κατά συναυτουργία, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση, για απλή συνέργεια στην πράξη αυτή, για ασέλγεια μεταξύ συγγενών κατά μονάς και κατά συναυτουργία, κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση και για απλή συνέργεια στην πράξη αυτή.
Θύματα των δύο κατηγορούμενων τα παιδιά τους ηλικίας 14 και 8 ετών, που δέχονταν ακραία σεξουαλική κακοποίηση το χρονικό διάστημα από 1 Ιανουαρίου 2015 έως 26 Μαΐου 2018.

Ο δικηγόρος που ανέλαβε να εκπροσωπήσει τα παιδιά, ανέφερε τα εξής: «Βιασμούς και ξυλοδαρμούς μέχρι λιποθυμίας περιέγραψαν στις καταθέσεις τους τα παιδιά- θύματα των τεράτων της Λέρου. Θα τα κυνηγούν πάντα οι εφιάλτες».

Μιλώντας στη Δημοτική τηλεόραση Κω Δηρας, ο κ.Παναγιώτης Αβρίδης, που ανέλαβε τη νομική εκπροσώπηση των παιδιών με εντολή των θείων τους επισήμανε ότι χρειάζονται περίθαλψη, καθώς «δεν πρόκειται ποτέ η ψυχή τους να ηρεμήσει. Θα τα κυνηγούν πάντα οι εφιάλτες…»

Την ίδια ώρα, ως συνηγόρους των γονέων ο εισαγγελέας όρισε με εντολή του τον Πρόεδρο του Δικηγορικού συλλόγου Κω Μανώλη Χατζηάμαλλο και το μέλος Αντώνη Ζαμάγια.






Σοκάρουν οι νέες λεπτομέρειες

Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις φέρνουν στο φως της δημοσιότητας οι αποκαλύψεις του μεγάλου γιου της οικογένειας στη Λέρο, που περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια όσα συνέβαιναν εντός των τεσσάρων τοίχων του σπιτιού του δράματος.

Ο μεγάλος γιος της οικογένειας, έσπασε τη σιωπή του και μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon και την εκπομπή «ΤΑΤΙΑΝΑ live» και αποκάλυψε όσα έζησε εκείνος, μέσα στο σπίτι – κολαστήριο.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε, εκείνος μαζί με τον αδερφό του που έχει νοητική υστέρηση, δέχονταν τις περισσότερες επιθέσεις από τον πατέρα τους.

«Το περισσότερο ξύλο το έτρωγα εγώ και ο αδερφός μου με την νοητική υστέρηση. Από την παιδική μου ηλικία θυμάμαι αυστηρότητα. Με χτυπούσε μπροστά στους φίλους μου και με τραβούσε για να πάω σπίτι. Τα τελευταία χρόνια σταμάτησε να με χτυπάει γιατί τον είχαν προειδοποιήσει άνθρωποι ότι θα τον πάνε στην αστυνομία», ανέφερε.

Ακόμα, αναφέρει πως ο πατέρας του τον είχε χτυπήσει και με σίδερο στο κεφάλι.

«Στο σπίτι κουμάντο έκανε μόνο πατέρας μου. Μπορείς να τον πεις νευρικό, απότομο, συνέχεια στον τσαμπουκά. Μας χτυπούσε. Μέχρι τα 23 με χτυπούσε. Μου είχε ανοίξει το κεφάλι με σίδερο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Μια ζωή φοβισμένη και στενοχωρημένη. Μόνο έκλαιγε. Ό,τι και να έγινε με την μητέρα μου, αυτός την είχε βάλει. Η μητέρα μου δε φταίει. Μόνο για το ότι ήξερε και δε μιλούσε», είπε ο 27χρονος αποκαλύπτοντας πως η γυναίκα είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας.

Όσον αφορά τη σεξουαλική κακοποίηση, ο μεγάλος αδερφός, υποστηρίζει ότι δεν γνώριζε: «Εμένα δεν μου είχαν πει τίποτα τα παιδιά. Έπεσα από τα ουράνια όταν το έμαθα την Κυριακή… Ο αδερφός μου είχε κάποιες χειρονομίες από τον πατέρα μου παλαιότερα. Δεν πήγε το μυαλό μου».

Ερωτηθείς για το πότε ξεκίνησε ο πατέρας να κακοποιεί σεξουαλικά την αδερφή του, ο 27χρονος απάντησε ότι αυτό συνέβαινε από τα 9 χρόνια της: «Δεν ήξερε πού να μιλήσει το παιδί. Ντρεπόταν», κατέληξε.

.


Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/sti-fylaki-oi-goneis-poy-viazan-ta-paidia-toys-sti-lero-frikiastikes-apokalypseis-video/#ixzz5H6gxOTYp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου