Δευτέρα, Αυγούστου 13, 2018

Οργισμένη απάντηση του Γιάννη Παπαμιχαήλ: Μην ακούτε τις σαχλαμάρες που γράφονται





Μία οργισμένη απάντηση στα όσα έχουν γραφτεί αναφορικά με την κατάστασή του, έδωσε ο Γιάννης Παπαμιχαήλ, μέσω ανάρτησής του στο Facebook.

Το όλο ζήτημα ξεκίνησε από την Άννα Φόνσου η οποία σε συνέντευξή της... έκανε γνωστό πως έχει προτείνει στον γιο των αείμνηστων Αλίκης Βουγιουκλάκη και Δημήτρη Παπαμιχαήλ να πάει να μείνει στο Σπίτι του Ηθοποιού.

«Δεν ανακατεύομαι στα οικογενειακά τους. Δεν ξέρω… Αλλά το ότι τον Γιάννη πρέπει να τον βοηθήσουμε όλοι, είναι γεγονός. Εγώ του έχω προτείνει να έρθει κι εδώ να μείνει. Μην ξεχνάς ότι το παιδί αυτό έχει μεγαλώσει σαν βασιλιάς. Να μην έχει ανέσεις, τον πειράζει», αποκάλυψε η Άννα Φόνσου.

Η απάντηση ήρθε και ήταν… οργισμένη, αφού ο Γιάννης Παπαμιχαήλ έγραψε: Έχω ένα μεγάλο παράπονο, και θέλω να τοποθετηθώ δημόσια. Υπάρχει ένα μικρό κομμάτι των ΜΜΕ, το οποίο μου κάνει συστηματικά «πόλεμο». Γράφονται και λέγονται απίστευτα πράγματα για μένα. Πραγματικά δεν ξέρω σε ποιον να πρωτοκάνω μήνυση. Η πραγματικότητα είναι μία. Ζω μια χαρά, περνάω καλά, έχω τους φίλους μου, και το κυριότερο είμαι πολύ καλά στην υγεία μου. Μην ακούτε την κάθε σαχλαμάρα που λέγεται ή γράφεται. Τα άτομα αυτά δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και διαβάλουν τις ζωές επώνυμων ανθρώπων. Αυτά, να είστε όλοι καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου