
Η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας- Θράκης) και υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου σχολιάζει στο twitter για το...
μετρό Θεσσαλονίκης και τη συζήτηση για τη χθεσινή εκδήλωση στον σταθμό του μετρό στο Συντριβάνι, παρουσία του πρωθυπουργού:
«Στη χθεσινή συζήτηση θα ήθελα να εισφέρω και εγώ, παραθέτοντας την εξής ανάμνηση: ήταν το 2014 που ο κ. Σιμόπουλος γιόρταζε την τρύπα Κούβελα. Σήμερα, τα ανέκδοτα έχουν τελειώσει, η πόλη προχωρά. Αυτό δηλώσαμε γιατί είναι η αλήθεια. #Μετρό_Θεσσαλονίκης.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου