Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2018

Ο Μητσοτάκης έκοβε τα φάρμακα στους Καρκινοπαθείς για να τα μοιράζει από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Από σήμερα θα είναι ΔΩΡΕΑΝ τα ΦΑΡΜΑΚΑ για ογκολογικούς ασθενείς. Ψηφίστε Μητσοτάκη [ΒΙΝΤΕΟ]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου