Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2018
Ο Μητσοτάκης έκοβε τα φάρμακα στους Καρκινοπαθείς για να τα μοιράζει από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Από σήμερα θα είναι ΔΩΡΕΑΝ τα ΦΑΡΜΑΚΑ για ογκολογικούς ασθενείς. Ψηφίστε Μητσοτάκη [ΒΙΝΤΕΟ]
....
Posted by
netakias.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου