Κυριακή, Ιανουαρίου 06, 2019

Αγγελίνα Ματαλιωτάκη: Το εντυπωσιακό μοντέλο φεύγει για τα ξένα





Συνέντευξη στην Πηνελόπη Μασσούρη

Το εντυπωσιακό μοντέλο μίλησε στο protothema.gr για το modeling, τα plus size μοντέλα, τον Πειραιά, τη συνεργασία της με τον Θέμο Αναστασιάδη και τα μελλοντικά της σχέδια
Υπήρξε μούσα πολλών φωτογράφων και «κορίτσι» του Θέμου Αναστασιάδη στο «ΟΛΑ 3».

Ο λόγος για την Αγγελίνα Ματαλιωτάκη.


Το εντυπωσιακό μοντέλο μίλησε στο protothema.gr και την Πηνελόπη Μασούρη για το modeling, τα plus size μοντέλα, τον Πειραιά, τη συνεργασία της με τον Θέμο Αναστασιάδη και τα μελλοντικά της σχέδια.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη:

Δουλεύετε από πολύ μικρή, έχετε κάνει εξώφυλλα εντιτοριαλς, υπήρξατε η μούσα πολλών φωτογράφων, τι θυμάστε απo αυτή την χρυσή εποχή του τύπου;


Όταν ξεκίνησα το modeling ήμουν 20 ετών, όχι και τόσο μικρή για τα ηλικιακά πρότυπα ενός μοντέλου, ήταν κάτι το οποίο μου άρεσε σαν ιδέα αλλά δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα το ακολουθήσω ως μόνιμη εργασία και για αυτό δεν το προγραμμάτισα αλλά ήρθε σχεδόν αιφνίδια στη ζωή μου.

Όπως επίσης και όταν σχεδόν δύο χρόνια μετά,αποφάσισα να σταματήσω και να ασχοληθώ με κάτι λιγότερο ασταθές, ο παράγοντας τύχη όμως ,έπαιξε για άλλη μια φορά τον ρόλο του, αφού όταν ανακοίνωσα την πρόθεση μου, στον τότε μάνατζερ μου για την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας, εκείνη προσπάθησε να με μεταπείσει επίμονα, αλλά μάταια όμως τρείς ημέρες αργότερα μου τηλεφωνεί πάλι και μου ανακοινώνει ότι ο Θέμος Αναστασιάδης ψάχνει την επόμενη συμπαρουσιάστρια του.

Για μένα το «Όλα» ήταν μια από τις καλύτερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης και το καυστικό χιούμορ του Θέμου και του Βαγγέλη (Περρή) ήτανε κάτι που μου ταίριαζε πολύ, μάλιστα ήταν και η μοναδική εκπομπή που παρακολουθούσα τις νύχτες ακόμη και όταν πήγαινα σχολείο.

Οι φωτογραφήσεις μου πήγαιναν πολύ καλά από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα, πριν ακόμη εμφανιστεί στην ζωή μου η τηλεόραση. Είχα φωτογραφηθεί για όλα σχεδόν τα ελληνικά περιοδικά.


Κάποια περίοδο κάθε μήνα είχα και ένα νέο editorial σε ένα νέο τεύχος.

Ήταν μια όμορφη εποχή και πολύ μακριά από αυτή που ζούμε τώρα.

Αν και δεν έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια οι αλλαγές είναι πολλές και μεγάλες.

Κάνω καλές σκέψεις πάντα για εκείνα τα χρόνια και είμαι ευγνώμων που είχα την τύχη να τα ζήσω.

Τώρα λόγω της τόσης υπερπροσφοράς ή ταχύτητα στο να γίνει κάτι αναλώσιμο είναι πολύ μεγάλη.

Θα θέλατε να ξαναζήσετε κάτι από την τότε εποχή;

Θα ήθελα να ζήσω τα ίδια πράγματα πλέον είμαι σε άλλη φάση ζωής. Δεν μου αρέσει να κάνω ταξίδια σε μέρη που ήδη έχω πάει , αν κ πηγαίνοντας πίσω δεν είσαι ποτέ ο ίδιος, θεωρώ ότι δεν έχει νόημα. Υπάρχουν τόσες καινούργιες εμπειρίες και πράγματα για να ζήσεις. Η ζωή πηγαίνει μόνο μπροστά.

Ποια συμβουλή θα δίνατε στον νεώτερο εαυτό σας;

Τον νεότερο εαυτό μου θα τον συμβούλευα να ρίσκαρε περισσότερο ,κάτι που μάλλον πρέπει να συμβουλέψω και τον τωρινό.

Θα φανταζόσασταν ποτέ τον εαυτό σας με παραπανίσια κιλά, τι λετε για τα plus size μοντέλα που αρχίζουν να καθιερώνονται στη μόδα;

Όχι δεν φαντάζομαι τον εαυτό μου με παραπανίσια κιλά, γιατί είναι κάτι εκτός της σωματοδομής μου.

Ήμουν παρά πολύ αδύνατη από μικρή.

Δεν κάνω καμία προσπάθεια για να είμαι αδύνατη, ούτε κάποια θυσία.

Τα plus size models είναι πολύ όμορφες γυναίκες με σωστές αναλογίες ακόμη και με κάποια κιλά παραπάνω, μου αρέσουν, πιστεύω ότι έχουν τον δικό τους χώρο στην μόδα και είναι κάτι το οποίο συμβαίνει λογικά.

Οι γυναίκες είναι όμορφες και θηλυκές σε διάφορα size , άλλωστε η ομορφιά είναι λάμψη και ενέργεια, το πως νιώθεις εσωτερικά ,το πώς είναι η ψυχή σου , είναι αυτό που αντανακλά και στο πρόσωπο σου.

Γεννηθήκατε και ζειτε στον Πειραιά, σας αρέσει η πόλη σας; Τι καλό έχει να ζείτε κοντά στη θάλασσα;

Γεννήθηκα στην Αθήνα, η καταγωγή μου είναι από το Άγιο Νικόλαο της Κρήτης , τα παιδικά μου χρόνια τα έζησα στο πατρικό μου σπίτι στον Πειραιά, τον αγαπώ ιδιαίτερα ,είναι σίγουρα η θάλασσα που μπορείς να δεις από το παράθυρο σου κάτι που μ αρέσει πολύ αλλά πραγματικά θεωρώ ότι δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική γιατί όλες τις αναμνήσεις από τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια τις έχω σε αυτό το μέρος , δεν γίνεται να μην του έχω αδυναμία και να μην τον βλέπω με αλλά μάτια σε σχέση με τις άλλες πόλεις μας.

Φεύγετε για Νέα Υόρκη, υπάρχουν νέοι στόχοι στη ζωή σας πλέον;

Η αλήθεια είναι ότι οι στόχοι μου αλλάζουν συνεχώς και αυτό επηρεάζεται φυσικά από το ότι μεγαλώνω, αλλάζουν οι προτεραιότητες μου. Οι μοναδικοί στόχοι που έχω πάντα, είναι να κάνω αξιόλογες συνεργασίες. Δεν είμαι εμμονική με κάτι, άλλωστε η ίδια η ζωή μου έχει αποδείξει ότι είναι ένα μάταιο επάγγελμα με ημερομηνία λήξης, οι καλές συνεργασίες έχουν και καλά έσοδα .

Με ποιον θα θέλατε να δουλέψετε;

Πάντα χαίρομαι και επιζητώ να έχω καλά αποτελέσματα στις δουλειές μου και για τους ανθρώπους που με επιλέγουν να συνεργαστούμε ,αλλά και για να έχω ωραίες εικόνες για το μέλλον, oταν θα πάψω πια να δείχνω με τον ίδιο τρόπο

Τι σημαίνει για εσάς θηλυκότητα;

Η θηλυκότητα για μένα έχει να κάνει με το πως νιώθει μια γυναίκα με την ίδια της την φύση ,τν εαυτό της και τν σεξουαλικότητα της.

Ζείτε στον Πειραιά, αποπνέετε απίστευτη θηλυκότητα, πως σας αντιμετωπίζουν οι άνδρες οταν κυκλοφορείτε στην ακτή Μιαούλη;

Θεωρώ ότι είναι κάτι το οποίο κατακτάς με την πάροδο του χρόνου όταν σταματάς να σκέφτεσαι κ να ανησυχείς για τα πάντα κ αποδέχεσαι και αγαπάς τον εαυτό σου έτσι ακριβώς όπως είναι .

Πόσο μεγάλη σημασία έχει μια άψογη εξωτερική εμφάνιση; Έχετε φίλες που σας ...συναγωνίζονται;

Όταν γίνεσαι λιγότερο ανασφαλής και πιστεύεις περισσότερο σε εσένα , όχι όμως με την έπαρση που μπορεί να προσφέρει η πρώτη εποχή της νεότητας αλλά με την παρατήρηση και τα λάθη της μετέπειτα εμπειρίας Μια άψογη εξωτερική εμφάνιση είναι σαν ένα ακριβό και όμορφο ρολόι , δεν αρκεί να είναι άψογο εξωτερικά πρέπει να λειτουργεί κιόλας.

Δεν αρκεί ποτέ να είσαι μόνο όμορφος.

Πολλές φορές δημιουργεί και προβλήματα που κάποιος δεν φαντάζεται ότι μπορεί και να υπάρχουν .

Όπως έχει πει και ο Αρθούρος Ρεμπό «Ένα βράδυ, κάθισα την ομορφιά στα γόνατα μου. Και την βρήκα πικρή. Και την έβρισα», αλλωστε δεν υπάρχει τέλειο όλα σχετικά είναι, αυτό που μπορεί να τρελαίνει κάποιον μπορεί να αφήνει εντελώς αδιάφορο κάποιον άλλο.

Δεν έχω φίλες που να με ανταγωνίζονται.Τουλάχιστον όχι τώρα πια.

Επίσης είμαι πολύ κλειστός και μοναχικός άνθρωπος, οι φίλοι μου είναι ελάχιστοι. Οπότε είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένοι..

Υπήρξε περίοδος που είχατε απανωτά εξώφυλλα, φανταζόμαστε καλοπληρωμένα. Υπήρξε τότε κάποιος διχασμός μέσα σας η είσασταν ότι βλέπαμε στις φωτογραφίες;

Υπήρχε περίοδος που ήμουν υπερβολικά επιλεκτική για τις φωτογραφήσεις μου,

Έλεγα αρκετά όχι,ακόμη και σε κάποια εξώφυλλα που θεωρούσα ότι δεν είχαν να μου δώσουν κάτι περισσότερο στην καριέρα μου από αυτά που ήδη είχα κάνει.

Ήταν πολύ καλή εποχή και για τα οικονομικά.

Αν και δεν ήταν πάντα πρώτο μου μέλημα το οικονομικό για να δεχτώ να κάνω μια φωτογράφιση όσο η συνεργασία και το αποτέλεσμα με κάποια ομάδα γενικότερα .

Κάτι το οποίο έχω αλλάξει αρκετά. Διχασμό δεν είχα ποτέ, δεν ένιωθα ότι έκανα κάτι κακό ούτε χυδαίο.

Δεν είμαι από την φύση μου έτσι, ώστε να έβγαζα τέτοιου είδους αποτέλεσμα.

Αλλά σίγουρα μου έλειπε η εμπειρία ώστε να μπορέσω να αποκλείσω κάποια αποτελέσματα εικόνων που στο τέλος δεν βρήκα και τόσο καλαίσθητα.

Επίσης το τι βλέπει ο καθένας και τι καταλαβαίνει στις φωτογραφίσεις μου ποσώς έχει να κάνει με εμένα , αλλά περισσότερο με το δικό του φίλτρο και με το ποιος είναι ο ίδιος.

Οι άλλοι γίνονται πάντα οι καθρέφτες μας.

Όλα φιλτράρονται από μέσα προς τα έξω.

Ακόμη και για έναν άγνωστο άνθρωπο που σχηματίζουμε γνώμη για εκείνον ,από μια εικόνα σε ένα περιοδικό.

Παρόλο που ο τύπος ασχολείται συνεχώς με τις σχέσεις σας, φαίνεστε απόλυτως ισορροπημένη, πως το καταφέρνετε;

Ο τύπος ασχολείται με τις σχέσεις μου. Ισχύει αυτό, έχω διαβάσει πράγματα που δεν έχουν καμία δόση αλήθειας .

Κάποιες φορές ίσως το έχω προκαλέσει αλλά όταν έχεις μια σχέση δεν μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου και να κρύβεσαι, ώστε να μην γραφτούν πράγματα που μπορεί να είναι ακόμη και αποκυήματα της φαντασίας των δημοσιογράφων.

Δεν μου αρέσει να καταπιέζομαι ούτε να κρύβομαι.

Άλλωστε έχουμε δημοκρατία, ο καθένας γράφει ότι θέλει.

Είναι η δουλειά τους.

Αρκεί να μην με προσβάλουν.

Και μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον τρόπο που με έχει αντιμετωπίσει ο τύπος.

Πως θα ονειρεύοσασταν έναν γάμο;

Δεν ονειρεύομαι έναν γάμο, αλλά έναν σύντροφο ιδανικό για μένα που να με κάνει να θέλω να είμαι μαζί του για μια ζωή. Πιστεύω πολύ σε αυτό. Και λυπάμαι που στην εποχή μας προβάλλεται το fast food σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στις διαπροσωπικές σχέσεις. Στην ζωή το μόνο που μετράει είναι η αγάπη η καλοσύνη και η συντροφικότητα ,άλλωστε δν θα μείνουμε για πάντα σε αυτό τον κόσμο, για όσο συμβαίνει λοιπόν, είναι όμορφο να έχουμε έναν σύντροφο να μοιραζόμαστε τις στιγμές μας μαζί του και να είναι αληθινές και όχι ουτοπικές.




CREDITS/ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ: Πηνελόπη Μασούρη,Ηλίας Κοντογιωργος
Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο Hilton για την φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου