Σάββατο, Ιανουαρίου 19, 2019

Οι γιατροί δεν πίστευαν στα μάτια τους: Αφαίρεσαν κύστη «αβοκάντο» από χορεύτρια (Σκληρές Photos)




Μια τεράστια κύστη σε μέγεθος αβοκάντο αφαίρεσαν από μια χορεύτρια οι γιατροί στις ΗΠΑ.

Η 22χρονη Yamileth ζούσε με την κύστη από την ηλικία των 10 ετών και πάλευε ενάντια στον εκφοβισμό σε όλη της τη ζωή. Η 22χρονη, γνωστή και ως Yami στους φίλους της, ονειρεύεται να δουλέψει στη μουσική βιομηχανία και να γίνει χορεύτρια, αλλά η κύστη στο στέρνο της προκαλούσε εκνευρισμό για να πάει σε οποιαδήποτε ακρόαση-οντισιόν.

«Μερικές φορές στη σκηνή, οι άνθρωποι παρατηρούν την κύστη. Με επηρεάζει όταν αλληλεπιδρώ με τους ανθρώπους επειδή, αντί να κοιτάζουν το πρόσωπό μου, κοιτάζουν την κύστη και είναι τόσο ενοχλητικό. Κάνω όνειρα να δουλέψω στη μουσική βιομηχανία, γιατί η μουσική και ο χορός είναι το πάθος μου. Αλλά αν έχω αυτό, θα με κάνει να νιώθω ενοχλημένη και ντροπιασμένη», είπε. Μάλιστα, έχει παραδεχθεί ότι έχει δεχθεί bullying για την εμφάνισή του.



«Είναι εξαντλητικό το να προσπαθείς να κρύψεις αυτή την κύστη. Θέλω μόνο να μπορώ να οδηγήσω το ποδήλατό μου χωρίς να φορέσω ένα μαντήλι ή να τραβήξω τα μαλλιά μου μπροστά», εξομολογείται.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου