Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2019

Νότη, εσύ πως τα λες τα Σκόπια?...




Ωραία ερώτηση. Ο Νότης Μηταράκης πλησίασε κάπως το χιούμορ της Ντόρας (που είχε αναφέρει, σκωπτικά, το όνομα Σούλα): Συνταγματικά το όνομα είναι Βόρεια Μακεδονία. Εγω όμως θα τους λέω...
οι φίλοι της γείτονας χώρας ("Επομενη Μέρα", ΕΡΤ)...

Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου