Κυριακή, Φεβρουαρίου 10, 2019

Η βόλτα του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σιάτιστα Κοζάνης -«Δυνατό το τσίπουρο...» [εικόνες & βίντεο]





ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ

Περιοδεία στη Δυτική Μακεδονία ξεκίνησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης, μία ημέρα μετά την κύρωση του πρωτοκόλλου ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, σε μια άκρως συμβολική κίνηση.


Το πρωί της Κυριακής ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στην ορεινή κωμόπολη του νομού Κοζάνης, Σιάτιστα, όπου και έκανε μία βόλτα στην πλατεία και συνομίλησε με πολίτες.





Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε και τοπικά καφενεία της περιοχής, όπου ήπιε καφέ κουβεντιάζοντας με τους ντόπιους.




Μάλιστα ο ιδιοκτήτης ενός μαγαζιού κέρασε και τσίπουρ τον αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το οποίο ο Κυριάκος Μητσοτάκης το βρήκε κάπως δυνατό.



«Το βλέπω δυνατό» είπε ο Κυριακός Μητσοτάκης χαριτολογώντας στον κάτοικο της Κοζάνης, ο οποίος θέλησε να τον κεράσει ακόμη ένα... με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντά πως έχει να βγάλει και... ομιλία.


\



Φωτογραφίες:kozanimedia.gr



Πηγή: Η βόλτα του Κυριάκου Μητσοτάκη στα Σιάτιστα Κοζάνης -«Δυνατό το τσίπουρο...» [εικόνες & βίντεο] | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου