
Στις ελληνικές τράπεζες αυτή τη στιγμή βρίσκεται η αποταμίευση κάθε τίμιο, εργαζόμενου έλληνα. Κάθε τιμίου έλληνα που δεν έβγαλε τα λεφτά του ....
στο εξωτερικό όπως έκαναν τα λαμόγια, οι σαλτιμπάγκοι, οι φοβισμένοι, γενικώς οι κοινωνικά Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου