Κυριακή, Μαρτίου 24, 2019

Ραγκούσης: Πολιτικά διεστραμμένη η επιδίωξη του ΚΙΝΑΛ για επιστροφή της υπερδεξιάς Μητσοτάκη-Βορίδη-Γεωργιάδη





Σκληρή κριτική στη Φώφη Γεννηματά


Σκληρή κριτική στην πολιτική του ΚΙΝΑΛ άσκησε ο πρώην υπουργός, Γιάννης Ραγκούσης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ , χαρακτηρίζοντας «πολιτικά και ιδεολογικά διεστραμμένη επιδίωξη του ΚΙΝΑΛ να επιστρέψει η υπερδεξιά των Μητσοτάκη-Βορίδη-Γεωργιάδη για να έχουν ρόλο συγκυβερνήτη οι πρώην υπουργοί και υφυπουργοί του Σαμαρά που προέρχονταν από το ΠΑΣΟΚ»


Ο Γιάννης Ραγκούσης επισημαίνει επίσης: «Πώς μπορώ να συμφωνώ με μια τέτοια πολιτική; Βέβαια το βασικό πρόβλημα της κ.Γεννηματά δεν είναι ότι διαφωνώ εγώ. Είναι ότι διαφωνούν με αυτήν την υποταγή του ΚΙΝΑΛ στη δεξιά και τη διαπλοκή, 2,5 εκατομμύρια ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ του 2009-στους οποίους και πρωτίστως απευθυνόμαστε-οι οποίοι έχουν αποστασιοποιηθεί από την εποχή προεδρίας Βενιζέλου και δεν θέλησαν να επιστρέψουν ούτε κατά τη διάρκεια εκλογής ηγεσίας και ίδρυσης του ΚΙΝΑΛ».

Παράλληλα, ο πρώην υπουργός δηλώνει “παρών” στη μεγάλη προσπάθεια των προοδευτικών δυνάμεων, ενώ δεν ανοίγει τα χαρτιά του για το εάν του έχει ζητηθεί να είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ. «Μου έχει προταθεί κάτι πολύ σημαντικότερο. Σημαντικότερο και απολύτως τιμητικό με βάση τον προσωπικό πολιτικό κώδικα αξιών μου. Μου έχει προταθεί να είμαι παρών-και είμαι παρών από την αρχή, από πέρυσι τέτοια εποχή-στη συνδιαμόρφωση της προοδευτικής συμμαχίας, ουσιαστικά στην κατά τη γνώμη μου, επαναθεμελίωση της μεταμνημονιακής προοδευτικής παράταξης» τονίζει χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ο Γιάννης Ραγκούσης αναφέρεται και στο διακύβευμα των επικείμενων εκλογικών αναμετρήσεων τονίζοντας πως «είναι ξεκάθαρο και συνοψίζεται στο εξής δίλημμα: οι θυσίες, οι κόποι και τα πλεονάσματα των παραγωγικών δυνάμεων της κοινωνίας, δηλαδή των εργαζομένων και των παραγωγικών εταιρειών, θα επιστρέφουν σε αυτούς για να ανατροφοδοτείται η ανάπτυξη ή θα οδηγούνται στους οφσόρ τραπεζικούς λογαριασμούς της παρασιτικής ολιγαρχίας, όπως επιδιώκει ο Κυριάκος Μητσοτάκης;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου