Το μάρκετινγκ απαιτεί θυσίες και η Κόρτνι Καρντάσιαν έκανε μια συνηθισμένη «θυσία» για να προωθήσει τον νέο ιστότοπο με προϊόντα αισθητικής.
Το έκανε πρώτη η Κιμ. Ακολούθησε η Κάιλι Τζένερ. Τώρα είναι η σειρά για την Κόρτνι Καρντάσιαν για να μπει στον χώρο της πιο προσωπικής προώθησης προϊόντων. Εδώ και μέρες έκανε αναρτήσεις σχετικές με το Poosh.com, τον δικό της ιστότοπο όπου μοιράζεται τις σκέψεις της και μαζί με αυτές προτείνει και brands.
Μαζί με τη βοήθεια των ακόμα πιο δημοφιλών στο Instagram αδερφών της, η Κόρτνι πέτυχε το στόχο της και τώρα έχει βάλει μπρος το προσωπικό μάρκετινγκ. Κι η τελευταία της ανάρτηση στο προφίλ της είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Για κάποιο λόγο έχει γίνει έτσι το πράγμα ώστε να μην υπάρχει προώθηση χωρίς ημίγυμνη ή και εντελώς γυμνή φωτογραφία.
Τι έκανε λοιπόν η Κόρτνι Καρντάσιαν που εσχάτως αποδεικνύει ότι είναι η πιο φυσικά σέξι από τις Καρντάσιαν;
Έβαλε ένα μαύρο εσώρουχο που φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι στρινγκ και δεν φόρεσε τίποτε άλλο. Στήθηκε όρθια στο σαλόνι της μαζί με το tablet όπου διαβάζει την ιστοσελίδα της και πόζαρε με το ένα χέρι της να καλύπτει το στήθος της.
Ιδιαίτερη λεπτομέρεια που αξίζει να προσεχθεί είναι στα μαλλιά της. Η Κόρτνι τα έχει αφήσει επιμελώς να φαίνονται άφτιαχτα, σαν να ξύπνησε μόλις για να δώσει μια πιο casual αίσθηση στην ανάρτησή της. Και το πετυχαίνει.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ
ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου