
Το 2015 είχε πει ότι άφησε το ΠΑΣΟΚ για τη ΝΔ λόγω του... εμφυλίου εντός της Χαριλάου Τρικούπη
Η Άντζελα Γκερέκου αναλαμβάνει από σήμερα την προεδρία του ΕΟΤ. Η κα. Γκερέκου είχε εκλεγεί για πρώτη φορά βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ το 2004, με τονΓιώργο Παπανδρέου να την…
αναγορεύει σεκυβερνητικό, κομματικό και κοινοβουλευτικό στέλεχος. Επανεξελέγη το 2007, το 2009 και το 2012, ενώ στις 6 Οκτωβρίου του 2009 τοποθετήθηκε υφυπουργός Πολιτισμού με αρμοδιότητα τον Τουρισμό.
Στις 8 Νοεμβρίου 2012 ο Ευάγγελος Βενιζέλος τη διέγραψε από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, στην οποία επανεντάχθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 2013.
Στις 8 Ιανουαρίου του 2015 ανακοίνωσε πως θα είναι υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές της 25ηςΙανουαρίου που ακολουθούσαν, προκαλώντας σάλο αντιδράσεων στη Χαριλάου Τρικούπη.
Προσπαθώντας τότε να εξηγήσει την απόφασή της είχε πει στον ραδιοφωνικό σταθμό Real fm πως ουσιαστικά πως το έκανε για να μη «γίνει διαιτητής» σε έναν κομματικό εμφύλιο εντός του ΠΑΣΟΚ.
Πλέον όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και τάσσεται στο πλευρό του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος την εμπιστεύτηκε για τη θέση της προέδρου του ΕΟΤ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου