
Πλήθος κόσμου στη συγκέντρωση
Μεταμεσονύχτια διαμαρτυρία μπροστά στο Λευκό Πύργο πραγματοποίησαν εστιάτορες της Θεσσαλονίκης.
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης διαμαρτύρονται, μεταξύ άλλων, για το κλείσιμο των καταστημάτων στις 12.00 το βράδυ, στο πλαίσιο των μέτρων για την αναχαίτιση του κορονοϊού. Ζητούν μετακύλιση ωραρίου και το κλείσιμο των επιχειρήσεων στις 2.00 τη νύχτα.
Οι καταστηματάρχες απέκλεισαν για αρκετή ώρα τον δρόμο μπροστά στο Λευκό Πύργο.
Πηγή: grtimes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου