
Από την επόμενη αγωνιστική οι κερκίδες των γηπέδων θα αποκτήσουν ξανά ζωή
Σύμφωνα με αποκάλυψη του «Οpen Sport», τα ελληνικά γήπεδα.. θα ανοίξουν για τους φιλάθλους την επόμενη αγωνιστική, αρχής γενομένης από την αναμέτρηση του Ατρομήτου με τον Παναιτωλικό στο Περιστέρι.
Τα αρμόδια όργανα δίνουν ένα ποσοστό της τάξεως 5-10%. Από την άλλη οι ομάδες ζητούν 15-20%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου