Κυριακή, Οκτωβρίου 18, 2020

Κόψτε τα καλώδια!


 

Σύμφωνα με ανώτατη στρατιωτική πηγή που μίλησε στο OPEN, το Oruc Reis έχει ποντίσει καλώδια, στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Καστελλόριζου, χωρίς όμως να φαίνεται να κάνει έρευνες. Ωστόσο, αυτή η πληροφορία δεν επιβεβαιώνεται επισήμως από το υπουργείο Άμυνας.

Η Αντιπρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ηπείρου (Κ.Κ.Π.Π.Η ) Ελένη Σιάση, σχολιάζοντας το θέμα, είχε μόνο μια ατάκα να πει, που μάλλον την έχουμε σκεφτεί όλοι: «Ας τα κόψουμε λοιπόν»!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου