Σύμφωνα με ανώτατη στρατιωτική πηγή που μίλησε στο OPEN, το Oruc Reis έχει ποντίσει καλώδια, στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Καστελλόριζου, χωρίς όμως να φαίνεται να κάνει έρευνες. Ωστόσο, αυτή η πληροφορία δεν επιβεβαιώνεται επισήμως από το υπουργείο Άμυνας.
Η Αντιπρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ηπείρου (Κ.Κ.Π.Π.Η ) Ελένη Σιάση, σχολιάζοντας το θέμα, είχε μόνο μια ατάκα να πει, που μάλλον την έχουμε σκεφτεί όλοι: «Ας τα κόψουμε λοιπόν»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου