
Τρία κείμενα αθρογράφων που ασχολούνται με το Βαρουφάκη έχει σήμερα η “Καθημερινή” αλλά το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου ξεχωρίζει αφού ούτε λίγο ούτε πολύ συστήνει στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και την Αστυνομία να δείρουν το Γιάνη Βαρουφάκη!
Συγκεκριμένα, ο γνωστός αρθρογράφος της “Καθημερινής” γράφει:
“Ο κ. Χρυσοχοΐδης θα πρέπει να το σκεφτεί σοβαρά. Ο πληθυσμός πιέζεται από τον εγκλεισμό. Πιέζεται οικονομικά, πιέζεται ψυχολογικά. Χρειάζεται άρτον, χρειάζεται και θέαμα. Αν ο Βαρουφάκης συμμετείχε σε πολυπληθή πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου, θα περνούσε σχεδόν απαρατήρητος. Τώρα, όμως, μόνος του, με καμιά εικοσαριά οπαδούς του, θα βρει τον εαυτό του. Μπορεί μάλιστα να κάνει και δηλώσεις. Θέλω να πω, κ. Χρυσοχοΐδη, να αφήσετε την αφήγηση να εξελιχθεί. Και στην κωμωδία το σενάριο μετράει. Μην τον χτυπήσουν από την αρχή, μην κάψετε το κωμικό στοιχείο. Αφήστε μας να το απολαύσουμε, να το περιμένουμε, να μας προετοιμάζει με την αγέρωχη έκφρασή του, να τον δούμε να περνάει μπροστά από τη Βουλή και όταν πια φθάσει στην αμερικανική πρεσβεία, εκεί η αστυνομία ας αναλάβει δράση. Πόσοι καταθλιπτικοί θα λυτρωθούν την ημέρα εκείνη από το βάσανό τους;” (ολόκληρο το άρθρο εδώ)
Το άρθρο σχολίασε και ο ίδιος ο Γραμματέας του ΜέΡΑ25 στο twitter σημειώνοντας:
Άρθρο στην ‘Κ’ ζητά από την ΕΛΑΣ να μην με “…χτυπήσουν από την αρχή…Αφήστε μας να το απολαύσουμε… και όταν πια φθάσει στην αμερικανική πρεσβεία, εκεί η αστυνομία ας αναλάβει δράση. Πόσοι καταθλιπτικοί θα λυτρωθούν την ημέρα εκείνη από το βάσανό τους;”
υγ: το Σεπτέμβριο, όταν ο Στέφανος Κασιμάτης έκανε το χυδαίο σχόλιό του για την απώλεια των μαλλιών του Γ.Κατρούγκαλου, ο διευθυντής της “Καθημερινής” Αλέξης Παπαχελάς έγραφε ότι:
“Στην «Κ» έχουμε μία αρχή, να αφήνουμε τους αρθρογράφους και τους σκιτσογράφους μας ελεύθερους. Εχουμε εξοργίσει φίλους και εχθρούς δοκιμάζοντας τα όρια της σάτιρας και της κριτικής. Μπορεί το χιούμορ να μην έχει όρια, αλλά η σκληρότητα πρέπει να έχει. Εδώ ξεπεράστηκαν. Αισθάνομαι μεγαλύτερη ευθύνη γιατί έχω υποστηρίξει επανειλημμένως ότι η αρρώστια της εποχής μας είναι ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία στον δημόσιο διάλογο. Και για προσωπικούς λόγους έχω αποκτήσει πρόσθετη ευαισθησία σε θέματα που αφορούν την υγεία. Κρατήσαμε την εφημερίδα έξω από το πάρτι της ανθρωποφαγίας, ακόμη και όταν ο φανατισμός και το μίσος ξεχείλιζαν”.
Όσο για την ευθύνη έλεγε ότι “είναι της εφημερίδας. Και επειδή η ευθύνη πρέπει να σταματάει κάπου, είναι της διεύθυνσης. Δηλαδή, δική μου”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου