Κυριακή, Ιανουαρίου 24, 2021

“Κωλοτούμπα” Αυτιά μετά το “ξύλο” για το “είστε ωραίοι και αραχτοί” στους γιατρούς: Μετέφερα μήνυμα τηλεθεατών, δεν εφάπτεται των δικών μου πιστεύω (vid)





Σάλο προκάλεσε η δήλωση που έκανε την προηγούμενη εβδομάδα στην εκπομπή του στο ΣΚΑΙ ο Γιώργος Αυτιάς, ο οποίος απευθυνόμενος στον Ν.Καπραβέλο, Διευθυντή ΜΕΘ στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη που εξέφρασε την αντίθεσή του για το άνοιγμα της αγοράς, του είπε ευθαρσώς ότι “δεν θα κρατάμε κλειστή την αγορά επειδή εσείς (γιατροί) θέλετε να είσαστε σίγουροι και ωραίοι και αραχτοί”.

Το Σάββατο και αφού προηγήθηκε απίστευτο “κράξιμο” στον Γ.Αυτιά, ειδικά στα social media, για την δήλωσή του αυτή, ο δημοσιογράφος έκανε στροφή 180 μοιρών και έκανε λόγο για “μήνυμα κάποιων τηλεθεατών” που “δεν εφάπτεται των δικών μου πιστεύω” ενώ για να πείσει για το πόσο εκτιμά τους γιατρούς είπε ότι “κόντεψε” να κόψει την καλημέρα σε 3 υπουργούς (ναι, ναι 3) επειδή δεν πήραν οι υγειονομικοί το επίδομα. Τελικά μάλλον δεν τους την έκοψε την καλημέρα βέβαια αφού φαίνεται ότι μετά τις απειλές στη Μέρκελ (“είναι η μεγαλύτερη ντροπη για μια σύμμαχο χώρα,και να της το πεις όταν την δεις,ότι το λέει ο Γιώργος Αυτιας” έχει πει στον Άδωνι Γεωργιάδη) έχει λιγότερα νεύρα…

Συγκεκριμένα είπε ο Γιώργος Αυτιάς:

“Εδώ μου έρχονται μηνύματα, πάρα πολλά. Μετέφερα ένα μήνυμα κάποιων τηλεθεατών, μου είπαν πιεστικά να το αναφέρω. Χωρίς αυτό να εφάπτεται των δικών μου πιστεύω για τους γιατρούς. Οι θέσεις οι δικές μου για τους γιατρούς είναι πάγιες κ. Καπραβελό, για να τελειώσει αυτό το πράγμα. Σταθερές και αμετακίνητες χρόνια. Στήριξη στον γιατρό, στήριξη στον υγειονομικό, στήριξη στον νοσηλευτή. Και επίσης με τρεις υπουργούς κόντεψα να κόψω την καλημέρα επειδή δεν πήρατε το επίδομα. Και παράλληλα από την πρώτη στιγμή, το ξέρει και η κυρία Παγώνη, το βαρύ και ανθυγιεινό για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές και τους υγειονομικούς. Γιατί σας το λέω αυτό; Γιατί είναι άδικο κάτι που δεν αφορούσε εμένα, είναι σαν μου πείτε ξαφνικά να αλλάξω πίστη, πάνω μου να μεταφέρονται πράγματα που δεν πίστεψα ποτέ”.

Από την πλευρά του, ο Νικόλας Καπραβέλος πήρε αμέσως μετά τον λόγο και είπε μεταξύ άλλων: «Σας ακούμε με προσοχή, σεβασμό και αγάπη. Το θέμα μου είναι οτι κάποιες απόψεις, έμειναν ασχολίαστες. Αυτό που άφησε πικρία είναι οτι ζήτησα να μιλήσω, ξέρωντας τις απόψεις σας, αλλά λόγω του άγχους της άποψής της δεν μου δώσατε τον λόγο να απαντήσω σε μία άποψη συκοφαντική και είναι ανήθικη», είπε αρχικά, δεχόμενος στη συνέχεια την εξήγηση του Γιώργου Αυτιά.

* το βίντεο είναι από το gazzetta.gr
*ολόκληρο το βίντεο εδώ στο 2.10.35

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου