Τετάρτη, Μαρτίου 10, 2021

"Αδειάζει” Μητσοτάκη η (καθυστερημένη) ομολογία Καραμανλή ότι λεωφορεία και μετρό είναι εστίες διασποράς





“Δεν παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάδοση” έλεγε ο πρωθυπουργός στη Βουλή

“Υπάρχουν ουκ ολίγες μελέτες που λένε ότι τα ΜΜΜ δεν παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στη διάδοση του ιού” έλεγε το... Νοέμβριο ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή, μιλώντας για γαλλική έρευνα που έδειξε ότι μόνο το 1,2% των covid clusters συνδέονται με ΜΜΜ.

Κι ενώ η κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς παραμένει τραγική με συνωστισμό και αραιά δρομολόγια, που από την πλευρά της κυβέρνησης δικαιολογείται αφού όπως έχει πει και ο εθνικός μας λοιμωξιολόγος “Σωτήρης” “είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να επενδύσουμε σε περισσότερη και μεγαλύτερη άνεση στα μέσα μεταφοράς”, έρχεται σήμερα ο υπουργός μεταφορών Κ. Αχ.Καραμανλής να ομολογήσει ότι τελικά ο κορονοϊός κολλάει και στα τρένα, τα λεωφορεία, το μετρό, “αδειάζοντας” μεγαλοπρεπώς τον πρωθυπουργό του.

Χρειάστηκε να περάσει ένας χρόνος πανδημίας για να παραδεχτεί τελικά η κυβέρνηση το αυτονόητο, με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να ομολογεί ότι «η χρήση των ΜΜΜ εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του κορωνοϊού».

Πρόκειται για (εκπρόθεσμη) τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών στο νομοσχέδιο «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Άρθρο τροπολογίας

Στο άρθρο 1, σημειώνεται ότι «εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού Covid19 και πάντως όχι πέραν της 30ή 9 2021, οι δημόσιες επιχειρήσεις που εδρεύουν στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και παρέχουν συγκοινωνιακό έργο, δύνανται κατά παρέκκλιση κάθε σχετικής διάταξης της εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, να προβαίνουν στην ανάθεση συμβάσεων με προσφυγή στη διαδικασία του άρθρου 269 του ν. 4412/2016 (Α/ 147) με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, με σκοπό την προμήθεια συσκευών διασφάλισης της συνεχούς απολύμανσης του εσωτερικού ατμοσφαιρικού αέρα των πάσης φύσεων μέσων εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου, με δυνατότητα μεταφοράς επιβατών κατά τη λειτουργία των συσκευών, καθώς και συσκευών απολύμανσης στην περίοδο εκτός δρομολογίων των εσωτερικών επιφανειών των μέσων αυτών».

Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται το «πρόβλημα» το οποίο λύνεται με την προμήθεια συσκευών διασφάλισης της συνεχούς απολύμανσης. Δηλαδή ο σοβαρός κίνδυνος διάδοσης του κορωνοϊού.

«Ομολογία Καραμανλή ότι ο ιός μεταδίδεται στα λεωφορεία. Ο Μητσοτάκης πριν δυο εβδομάδες το αρνιόταν. Είναι απίστευτοι» σχολιάζει ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Χρήστος Γιαννούλης.

με πληροφορίες από την avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου