Κυριακή, Μαρτίου 21, 2021

Ντροπή: Η κυβέρνηση θέλει να «σβήσει» την οργή των πολιτών στα social media δαπανώντας εκατ. ευρώ των φορολογουμένων!




Σχέδιο «επανασυγκρότηση» και αναζήτηση αποδοχής στα social media από το Μαξίμου

Σε προβληματισμό βρίσκεται το Μαξίμου εξαιτίας των μαζικών dislikes και των οργισμένων σχόλιων κάτω από κάθε δημοσίευση του πρωθυπουργού Κυριάκο Μητσοτάκη τον τελευταίο καιρό.


Με το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού να έχει θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο «επανασυγκρότηση» και αναζήτηση αποδοχής στα social media. Έτσι μετά τα «αλλοδαπά likes» που είδαμε τις τελευταίες ημέρες στο Μαξίμου ξεκίνησαν και το μπαράζ πληρωμένων δημοσιεύσεων στο Facebook.

Εντός του Μαρτίου, η σελίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει προωθήσει 38 (!) χορηγούμενες καταχωρήσεις – διαφημίσεις, για θέματα όπως:
Πράσινες πρωτοβουλίες
Συνέντευξη Μητσοτάκη στο CNN
Δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+
Μέτρα στήριξης της οικονομίας
Αστυνομική βία
Εμβολιασμοί


Η στόχευση των διαφημίσεων φαίνεται να είναι κατά κύριο λόγο σε άνδρες έως 45 ετών. Περίπου 43% του κοινού που είδε τις καταχωρήσεις ανήκουν σε αυτή την πληθυσμιακή ομάδα. Ακολουθούν με 27% οι γυναίκες της ίδιας ηλικίας. Είναι ενδεικτικό ότι ορισμένες διαφημίσεις – όπως αυτή για το ένα εκατομμύριο εμβολιασμούς – στάλθηκαν αποκλειστικά σε άτομα νεαρής ηλικίας, καταδεικνύοντας το άγχος που διακατέχει τους επιτελείς του Μαξίμου για την αυξανόμενη απόσταση που χωρίζει το κόμμα τους από τους νέους.


Η θεματολογία των διαφημίσεων έχει επίσης ενδιαφέρον. Αμέσως μετά τη συζήτηση στη Βουλή για την αστυνομική βία, ο Μητσοτάκης δημοσίευσε 15 πληρωμένες καταχωρήσεις με τις πρωτοβουλίες για την ΕΛΑΣ, αλλά και δύο βίντεο με αποσπάσματα της παρέμβασής του στη Βουλή. Και αυτές οι διαφημίσεις είχαν στόχευση τους νέους.



Αντίστοιχα, οι 6 χορηγούμενες καταχωρήσεις για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+, προβλήθηκαν σχεδόν αποκλειστικά (92%) σε άτομα κάτω των 45 ετών.

Για το σύνολο των καταχωρήσεων αυτών, η Νέα Δημοκρατία πλήρωσε περί τα τρεις χιλιάδες ευρώ. Και αν το ποσό μοιάζει μικρό, αυτό οφείλεται στο σχετικά οικονομικό τιμολόγιο του Facebook σε σύγκριση με άλλα μέσα.


Είναι εντυπωσιακό ότι οι 38 διαφημίσεις του Μητσοτάκη «σερβιρίστηκαν» σε περίπου 1.800.000 χρήστες του Facebook. Έφτασαν μέχρι την …Ουαγκαντουγκού, δηλαδή, όπου είναι γνωστό πως ο πρωθυπουργός μας έχει μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό.

Ως προς το τελικό αποτέλεσμα; Μόνο επιτυχημένο δεν θα το χαρακτήριζε κανείς.


Συνολικά, οι εν λόγω δημοσιεύσεις του πρωθυπουργού εισέπραξαν πάνω από 158.000 αρνητικές αντιδράσεις από τους χρήστες του Facebook, με τις θετικές να μην ξεπερνούν τις 41.000. «Πρωταθλήτρια» η – διάσημη πλέον – ανάρτηση με τα μέτρα για την αστυνομική αυθαιρεσία, με τις αρνητικές αντιδράσεις να φτάνουν τις 51.000, ενώ τα σχόλια – ως επί το πλείστον αρνητικά – να ανέρχονται σε 14.000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου