Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2021

Συγκλονιζει η δυστυχη μάνα που είδε να τραυματίζεται ο εργάτης-γιος της: Σκοτώνεις το παιδί μου φωναζε στο δράστη


Η μάνα του 43χρονου τραυματία στην Κηφισια ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον 40χρονο δράστη στον δρόμο. “Του λέω σκοτώνεις το παιδί μου”, είπε σοκαρισμένη η γυναίκα και πρόσθεσε: “Και μου είπε, “καλά τους έκανα””.

“Άκουσα τον γιο μου να φωνάζει μας σκοτώνει βοήθεια. Και έτρεξα ξυπόλητη και ήμουν η πρώτη. Και τον έβλεπα που έφευγε και του έλεγα μου σκότωσες το παιδί γιατί; Και μου λέει καλά τους έκανα… Τους είπε για την Σολομωνική και σε τέτοια απόσταση άρχισε να πυροβολεί”,

Υ.Γ. Ευτυχώς ο γιος της στάθηκε τυχερός και νοσηλεύεται με τραύματα στον γοφό στο νοσοκομείο Αγία Όλγα, ενω ο 43χρονος συνεργάτης του υπέκυψε στα τραύματά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου