Τρίτη, Νοεμβρίου 30, 2021

Θεσσαλονίκη: Μεγάλος συνωστισμός στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ – Ανησυχία από τις εικόνες των δρομολογίων




Οι εικόνες συνωστισμού καλά κρατούν στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ καθώς οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης χρησιμοποιούν το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς της πόλης για να εξυπηρετηθούν, την ώρα που η θερμοκρασία πέφτει αρκετά και πλησιάζει και η εορταστική περίοδος.


Όπως αναφέρει και το ThessToday.gr, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνωστισμού αποτελεί η γραμμή λεωφορείου 1Χ του ΟΑΣΘ, η οποία εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό από τα ΚΤΕΛ «Μακεδονία» έως το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με το δρομολόγιο να διασχίζει όλον τον κεντρικό άξονα της πόλης.

Όπως θα δείτε και στις παρακάτω εικόνες, ο συνωστισμός είναι έντονος μέσα στο λεωφορείο και ξεκινά ακόμα και από την αφετηρία του δρομολογίου. Μάλιστα, το συγκεκριμένο δρομολόγιο αποτελεί για πολλούς την πρώτη εντύπωση που παίρνει κάποιος από τη Θεσσαλονίκη, σε περίπτωση που δεν μπορεί να μετακινηθεί με ΙΧ ή ταξί.


Το φαινόμενο παρακολουθείται από τον ΟΑΣΘ

Μιλώντας στο ThessToday.gr, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας, σημειώνει ότι ο ΟΑΣΘ δεν μένει αμέτοχος και παρακολουθεί τα φαινόμενα συνωστισμού που παρατηρούνται στα δρομολόγια ωστόσο τονίζει ότι το να φοράνε οι επιβάτες τη μάσκα τους, αποτελεί το βασικότερο μέτρο προστασίας.


«Το 85% σε ένα λεωφορείο 150 θέσεων σημαίνει 127 άτομα. Ήδη από τους 80 – 90 επιβάτες η εικόνα εντός του οχήματος δείχνει ότι βρίσκεται ο ένας πάνω στον άλλον, στην πραγματικότητα όμως δεν είναι. Όταν ωστόσο μέσα στο λεωφορείο υπάρχουν 120 άτομα, οι αποστάσεις δεν μπορούν να κρατηθούν. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να φοράμε μάσκες, ένα μέτρο το οποίο οι μελέτες έδειξαν ότι η διασπορά του κορονοϊού στα ΜΜΕ μειώνεται κατά 98%», υπογραμμίζει ο κ. Σκόδρας.



Μάλιστα, ο ίδιος επισημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ προσπαθεί να θέτει διαρκώς σε κυκλοφορία όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία είναι εφικτό, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «σε λίγο θα είμαστε στο σημείο όπου δεν θα έχουμε οδηγούς όχι λεωφορεία».

Όπως δηλώνει, οι εικόνες συνωστισμού που καταγράφονται εντός των οχημάτων του ΟΑΣΘ εξετάζονται ενδελεχώς από τον ίδιο προσωπικά και τους ιθύνοντες του Οργανισμού, ώστε να αντιμετωπιστεί το ζήτημα.

«Είναι κάποιες ώρες που παρουσιάζεται συνωστισμός σε κάποιες γραμμές, αλλά ποτέ και σε κανένα λεωφορείο δεν ξεπερνάμε το 85% πληρότητας. Προσπαθούμε να δούμε σε ποιες ώρες εμφανίζεται εντονότερα ο συνωστισμός για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα», προσθέτει ο κ. Σκόδρας, επισημαίνοντας ότι έχουν ήδη γίνει παρεμβάσεις στο λεωφορείο της γραμμής 27.



«Η συγκεκριμένη γραμμή είχε πρόβλημα σε ώρες που δεν περιμέναμε, όπως Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, κυρίως στην κατεύθυνση με προορισμό τη Σταυρούπολη. Πυκνώσαμε και θα συνεχίσουμε να πυκνώνουμε τα δρομολόγια εκεί που αντιλαμβανόμαστε ότι κρίνεται αναγκαίο, με στόχο τη βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας, συμπληρώνοντας ότι εξετάζουν λύσεις ακόμη και για το δρομολόγιο που εξυπηρετεί επιβάτες από το αεροδρόμιο.
Έρχονται οι στάσιμοι ελεγκτές

Από αύριο Τετάρτη (1.12.2021) μπαίνει σε εφαρμογή και το μέτρο των στάσιμων ελεγκτών στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, οι οποίοι, σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα, έχουν ως πρωταρχικό στόχο την τήρηση των μέτρων και την ευαισθητοποίηση του κοινού ως προς τη σημασία τους.



«Οι στάσιμοι ελεγκτές θα κάνουν συστάσεις στο επιβατικό κοινό και πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν ότι δεν είναι εχθροί τους», τόνισε ο κ. Σκόδρας.

Παρά το γεγονός ότι, σύμφωνα με το ThessToday.gr, υπάρχουν 400 λεωφορεία του ΟΑΣΘ που κινούνται στην πόλη, οι εικόνες συνωστισμού παραμένουν σε αυτά και προκαλούν ανησυχία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου