Τετάρτη, Δεκεμβρίου 01, 2021

Θανασάκης ο πολιτευόμενος...




Νέος, μετά Πέτσα, λίσταρχος. Ο κ. Αθανάσιος Πλεύρης άρχισε να μοιράζει αφειδώς (δικά του είναι?) λεφτά για την καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού. 

Σε ποιους? Στα... "δικά μας τα παιδιά" βεβαίως βεβαίως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου