
Πασοκική προπαγάνδα της δεκαετίας του 80!
«Καλά ξεκινήσαμε! Ευτυχισμένο το 2022», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας με την βασιλόπιτα
Η ανάρτηση του Νίκου Ανδρουλάκη στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter με την οποία υπερηφανευόταν ότι του έπεσε το φλουρί, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Έγραψε συγκεκριμένα: «Καλά ξεκινήσαμε! Ευτυχισμένο το 2022». Επισυνάπτοντας την φωτογραφία με το κομμάτι του από την βασιλόπιτα και το φλουρί.
Δεκάδες χρήστες όμως των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξέσπασαν και για την ατάκα του Νίκου Ανδρουλάκη «καλά ξεκινήσαμε», την στιγμή που η Ελλάδα έχει γονατίσει κοινωνικά, οικονομικά και υγειονομικά καταγράφοντας πρωτοφανή ρεκόρ κρουσμάτων, ενώ οι θάνατοι αν έρχονται πλέον σε δεκάδες χιλιάδες.
Με κάτι τέτοια πάντως ο Νίκος Ανδρουλάκης χάνει τη δυναμική του «νέου», με την οποία εξελέγη πρόεδρος του κινήματος.
Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες
Δεκάδες χρήστες όμως των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξέσπασαν και για την ατάκα του Νίκου Ανδρουλάκη «καλά ξεκινήσαμε», την στιγμή που η Ελλάδα έχει γονατίσει κοινωνικά, οικονομικά και υγειονομικά καταγράφοντας πρωτοφανή ρεκόρ κρουσμάτων, ενώ οι θάνατοι αν έρχονται πλέον σε δεκάδες χιλιάδες.
Με κάτι τέτοια πάντως ο Νίκος Ανδρουλάκης χάνει τη δυναμική του «νέου», με την οποία εξελέγη πρόεδρος του κινήματος.
Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου