Παρασκευή, Ιουνίου 03, 2022

Συναγερμός στην ΕΡΤ - Άνδρας μπήκε με ρόπαλο στο Ραδιομέγαρο...(σσ Ηταν ο μόνος τρόπος για να ανέβει η τηλεθέαση στην δημόσια τηλεόραση)

 



Ένας άγνωστος άνδρας εισέβαλε το μεσημέρι της Παρασκευής (3/6) στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή κρατώντας ρόπαλο, αλλά γρήγορα το περιστατικό έληξε με την παρέμβαση της ομάδας ΔΙΑΣ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ένας... άνδρας ηλικίας περίπου 30 με 35 ετών έσπασε την μπάρα της εισόδου με το αυτοκίνητό του και ανέβηκε στον πρώτο όροφο του κτιρίου κρατώντας ρόπαλο.

Η ομάδα ΔΙΑΣ έφτασε στο σημείο και συνέλαβε τον άνδρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου