Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2022

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αν δω στον δρόμο τον Αλέξη Τσίπρα δεν θα του μιλήσω ΒΙΝΤΕΟ





Για την προσωπική αλλά και την πολιτική της ζωή μίλησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου


Συνέντευξη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου «Super Kατερίνα» παραχώρησε η πρώην βουλευτής και αρχηγός της Πλεύσης Ελεθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου.


Μίλησε τόσο για την προσωπική αλλά και επαγγελματική της ζωή αλλά και την ενασχόλησή της με την πολιτική.



Αναφορικά με τον χώρο της δημοσιογραφίας, αφού αποκάλυψε ότι μέχρι την έκτη δημοτικού ήθελε να γίνει δημοσιογράφος, ανέφερε πως η εκπομπή που απολαμβάνει να παρευρίσκεται ως καλεσμένη είναι οι «Αταίριαστοι».

«Με την Σία Κοσιώνη δεν μιλάμε. Εκτιμώ τον Γιώργο Παπαδάκη. Για τον Δημήτρη Οικονόμου ουδέν σχόλιο», ανέφερε επίσης στον ALPHA.

Μέχρι την έκτη Δημοτικού ήθελε να γίνει δημοσιογράφος αλλά «συνειδητοποίησα πως με συνέπαιρνε το δίκαιο, η υπεράσπιση ανθρώπων. Επιλέγω τις δύσκολες υποθέσεις και τις λεγόμενες χαμένες υποθέσεις».


Για την υπόθεση της Ρούλας Πισπιρίγκου είπε πως είναι «σοκαριστική» και πως «πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο στο πόσο προβάλλεται». Οσον αφορά τον Δημήτρη Λιγνάδη, είπε πως υπάρχει διαφορετική μεταχείριση από τη Δικαιοσύνη και αυτό την προβληματίζει.

Όσον αφορά στη σχέση της με τον Αλέξη Τσίπρα, η κυρία Κωνσταντοπούλου λέει: «Δεν είμαστε φίλοι με τον Αλέξη Τσίπρα, δεν μιλάμε καθόλου. Αν τον δω στον δρόμο δεν θα του μιλήσω».

Επίσης, εξομολογείται ότι έχει δεχθεί bullying: «[…] να σας θυμίσω τον κ. Βενιζέλο που μου έλεγε ότι μου εύχεται να τεκνοποιήσω όταν τον εξέταζα στην ειδική επιτροπή της Βουλής για τη λίστα Λαγκάρντ; Πολλές κανιβαλικές καταστάσεις. Έχω δεχθεί bullying, είναι κάτι που ευτυχώς το άντεξα».


Τέλος, για την πιο προσωπική της ζωή αποκάλυψε πως είναι ευσυγκίνητη και πως κάνει δουλειές του σπιτιού.

«Είμαι ευσυγκίνητος άνθρωπος, δεν μου φαίνεται. Συγκινούμαι σχεδόν πάντα στον κινηματογράφο και στο θέατρο και είμαι μάλιστα ανέκδοτο με τους δικούς μου ανθρώπους, γιατί ξαφνικά τραντάζεται η θέση και λένε “Ωχ, η Ζωή πάλι κλαίει”» λέει γελώντας.

Για τις δουλειές του σπιτιού είπε ότι τις κάνει, «αλλά όχι με την τακτικότητα που θα έπρεπε αλλά όλα τα κάνω όταν επιτρέπει ο χρόνος».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου