Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 29, 2022

Κοιμόταν με το σκυλάκι της και κατέληξε στο νοσοκομείο επειδή… αφόδευσε στο στόμα της ΒΙΝΤΕΟ




Απίστευτη περιπέτεια για 51χρονη - «Ξαφνικά ένιωσα κάτι υγρό μέσα στο στόμα μου»



Στο νοσοκομείο με γαστρεντερική μόλυνση κατέληξε μια 51χρονη γυναίκα από την Βρετανία η οποία κοιμόταν μαζί με το σκυλάκι της στον καναπέ και της συνέβη κάτι πρωτοφανές…

Το μικρό τσιουάουα της η Belle, αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία και δεν κατάφερε να συγκρατήσει την διάρροια της, με αποτέλεσμα, να αφοδεύσει στο στόμα της Amanda Gommo.

«Ξαφνικά ένιωσα κάτι υγρό μέσα στο στόμα μου. Ήταν αηδιαστικό, έκανα εμετό για πολλή ώρα και δεν μπορούσα να διώξω τη γεύση από το στόμα μου» περιέγραψε η γυναίκα μιλώντας στο South West News Service.



H 51χρονη τις επόμενες ώρες εμφάνισε συμπτώματα διάρροια και κράμπες στο στομάχι, ενώ η κόρη της μετέφερε το σκυλί στον κτηνίατρο. Η Belle διαγνώστηκε με μικρόβιο στο στομάχι, ενώ παράλληλα η ιδιοκτήτριά της εμφάνιζε τα ίδια συμπτώματα με το σκυλάκι.



Οι γιατροί έδωσαν παυσίπονα στην Amanda Gommo η οποία επέστρεψε στο σπίτι της, ωστόσο τρεις ημέρες μετά, κατέληξε ξανά στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο, καθώς η υγεία της είχε επιδεινωθεί. Η 51χρονη διαγνώστηκε με γαστρεντερική μόλυνση, την οποία κόλλησε από τα κόπρανα της σκυλίτσας και έλαβε αγωγή στο νοσοκομείο για τρεις ημέρες.

Τελικά, η γυναίκα επέστρεψε στο σπίτι της όπου την περίμενε η μικρή σκυλίτσα της: «Την έχω συγχωρέσει και την αγαπάω με όλη μου την καρδιά, όμως, έχω επαναπροσδιορίσει το πού θα κοιμάται από εδώ και στο εξής» δήλωσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου