Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2023

Μετά το στέγαστρο του ΟΑΚΑ, συναγερμός και για τη γέφυρα Καλατράβα στην Κατεχάκη Εμφανή τα σημάδια εγκατάλειψης στη γέφυρα Καλατράβα στη λεωφόρο Κατεχάκη. Καθημερινά τη διασχίζουν χιλιάδες άνθρωποι.





INTIME

 


 


Μετά το ΟΑΚΑ, στο οποίο διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με το στέγαστρο του σταδίου, εμφανή είναι τα σημάδια εγκατάλειψης και στη γέφυρα Καλατράβα, στη λεωφόρο Κατεχάκη.


Η γέφυρα μπορεί, σύμφωνα με τον Καθηγητή αντισεισμικών κατασκευών, Παναγιώτη Καρύδη, να μην αντιμετωπίζει προβλήματα στατικότητας, όμως είναι εμφανή τα σημάδια εγκατάλειψης.

Όπως φαίνεται από την αυτοψία που έκανε το MEGA και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Λάππας, υπάρχει σκουριά στους σφικτήρες των καλωδίων που δημιουργούν τις ακτίνες της γέφυρας.

 


Το δάπεδο της γέφυρας στα περισσότερα σημεία έχει υποστεί φθορές και έχει φύγει όλο το καουτσούκ που δημιουργεί ουσιαστικά τη μόνωση του δαπέδου.

Η εν λόγω γέφυρα (που κόστισε 3 εκατ. ευρώ) όταν παραδόθηκε το 2004, έναν χρόνο μετά, το 2005, έκλεισε, γιατί όπως απεδείχθη ήταν πολύ κακής ποιότητας η ξυλεία που χρησιμοποιήθηκε και έτσι με βάση τις μελέτες που έγιναν έπρεπε το ξύλο να αντικατασταθεί.


Η συγκεκριμένη γέφυρα ανήκει στη ΣΤΑ.ΣΥ, γιατί όταν δημιουργήθηκε, θεωρήθηκε συμπληρωματικό έργο του μετρό, καθώς ενώνει την μία είσοδο του μετρό με την απέναντι.

Η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεν έχει ωστόσο την τεχνογνωσία να τη συντηρήσει και να ελέγξει τη γέφυρα. Το 2021 ανέθεσαν μελέτη σε κάποιο τεχνικό γραφείο προκειμένου να βρει τα προβλήματα που υπάρχουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη, τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά – ωστόσο επισημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα συντήρησης της γέφυρας Καλατράβα – εστάλη στη ΣΤΑ.ΣΥ όμως η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεν έχει τη δυνατότητα να την εφαρμόσει.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου