Παρασκευή, Ιουνίου 14, 2024

Κατάθεση που θυμίζει... Νetflix - Πώς θα την «τσιμέντωνε» ο Ισραηλινός πρώην σύζυγος Γυναίκα προχώρησε σε καταγγελία-σοκ εναντίον του επιχειρηματία πρώην συζύγου της.







 


Γράφει ο Αλέξανδρος Καλαφάτης
 


Μπροστά σε μία πρωτοφανή και μυστηριώδη καταγγελία βρέθηκαν οι αξιωματικοί της Ασφάλειας Ρεθύμνου, οι οποίοι μαζί με τις δικαστικές Αρχές θα κληθούν να λύσουν μία από τις πιο δύσκολες αστυνομικές εξισώσεις των τελευταίων πολλών ετών.

Όλα ξεκίνησαν όταν στις 11 Ιουνίου του 2024 εμφανίστηκαν στο αστυνομικό μέγαρο του Ρεθύμνου μία 39χρονη γυναίκα και ένας 37χρονος Ισραηλινός επιχειρηματίας. Οι δυο τους κατήγγειλαν ότι ο εν διαστάσει σύζυγος της 39χρονης είχε οργανώσει μαζί με τον κουμπάρο του και έναν φίλο του τη δολοφονία τους. Το «συμβόλαιο θανάτου» υπεγράφη, όπως είπαν, και θα αμειβόταν με 50.000 ευρώ. Ο εκτελεστής του θα ήταν ένας 24χρονος Παλαιστίνιος, υπάλληλος του εντολέα της δολοφονικής επίθεσης.



Το πρώτο πράγμα που έκαναν οι αστυνομικοί ήταν να καλέσουν τον Παλαιστίνιο για κατάθεση. Εκείνος φέρεται να τους είπε ότι πριν από περίπου μία εβδομάδα τον προσέγγισε ο 41χρονος εργοδότης του (και εν διαστάσει σύζυγος της 39χρονης) και του ζήτησε να δολοφονήσει τον συνεργάτη του (τον 37χρονο Ισραηλινό), με τον οποίο είχαν φτιάξει μία εταιρία για την αγορά και την τουριστική αξιοποίηση περιοχής στο Ρέθυμνο. Το σχέδιο δολοφονίας περιλάμβανε και την εν διαστάσει σύζυγό του και μητέρα των δύο μικρών παιδιών του (ηλικίας 3 και 5 ετών).

Ο 24χρονος Παλαιστίνιος συνέχισε λέγοντας ότι στις 9 Ιουνίου 2024 ο 41χρονος επιχειρηματίας του είπε ότι στο όνομα της εν διαστάσει συζύγου του βρίσκονται κάποια περιουσιακά στοιχεία (αγροτεμάχια και οχήματα) που έχουν αγοραστεί με χρήματα του Ισραηλινού. Πρόσθεσε ότι ο επιχειρηματίας θα του έδινε 50.000 ευρώ για να βοηθήσει την οικογένειά του που είναι σε πόλεμο στην Παλαιστίνη με αντάλλαγμα τη διπλή δολοφονία.


Ο νεαρός υποστηρίζει ότι όταν κατάλαβε ότι τα πράγματα έχουν σοβαρέψει αποφάσισε να μιλήσει στα υποψήφια θύματα για να τα σώσει.

Την επόμενη ημέρα ο 24χρονος είπε στην γυναίκα και στον Ισραηλινό για το δολοφονικό σχέδιο, ωστόσο δεν έγινε απόλυτα πιστευτός. Έτσι, όπως τουλάχιστον είπε ο ίδιος στην ΕΛ.ΑΣ., πήρε μία συσκευή ηχογράφησης και συνάντησε τους δύο εμπλεκόμενους. Στη συνάντηση αυτή, όπως είπε, ειπώθηκαν λεπτομέρειες του σχεδίου που περιλάμβανε την απόκρυψη των πτωμάτων και τον τρόπο παραπλάνησης των Αρχών με τη δήλωση των δύο εξαφανίσεων.


Ο Παλαιστίνιος εργαζόταν αρχικά σε έναν εργαστήριο ξυλουργικής που ανήκε στον 41χρονο επιχειρηματία, σύζυγο της 39χρονης. Στη συνέχεια, γνώρισε και τον Ισραηλινό με τον οποίο ο 41χρονος επιχειρηματίας θα έκανε μία επένδυση. Συγκεκριμένα ο 24χρονος είπε στις Αρχές ότι ο Ισραηλινός θα έβαζε τα λεφτά, το σύνολο του κεφαλαίου της επένδυσης, ενώ ο 41χρονος και η εν διαστάσει σύζυγός του θα είχαν τη διαχείριση. Όπως σημείωσε, η ακίνητη περιουσία που αγοράστηκε από τον Ισραηλινό γράφτηκε στη γυναίκα του 41χρονου, ενώ είχαν υπογραφεί ιδιωτικά συμφωνητικά για τη διαχείριση της επένδυσης. Ο 24χρονος σημείωσε ότι κάποια στιγμή επήλθε η ρήξη μεταξύ του 41χρονου και του Ισραηλινού, διότι ο τελευταίος κατάλαβε ότι βάζει χρήματα που αντί να χρησιμοποιούνται για την επένδυση ο 41χρονος τα κρατούσε για τον εαυτό του χωρίς να προχωρούν οι εργασίες.

Αστυνομικές πηγές που μίλησαν στο iEidiseis αναφέρουν ότι μένει να φανεί εάν στο δικαστήριο θα μπορέσουν να αποδειχθούν ή όχι οι καταγγελίες που έγιναν στην Ασφάλεια. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για μία πολύ μυστηριώδη υπόθεση.
«Τσιμέντωμα»

Αναλυτικά η κατάθεση του Παλαιστίνιου:

«Μου πρότεινε ο επιχειρηματίας να μου δώσει τα χρήματα για να σκοτώσω τον Ισραηλινό και τότε για πρώτη φορά μου είπε ότι σκέφτεται να σκοτώσει και τη γυναίκα του αλλά ακόμη δεν ήταν σίγουρος, συγκεκριμένα μου είπε 50% να μου αναθέσει να την σκοτώσω και θα μου έδινε ακόμα 50.000 ευρώ. Ο κουμπάρος έλεγε ότι είναι σύμφωνος με το θάνατο του Ισραηλινού αλλά δε συμφωνούσε για τη γυναίκα του περισσότερο γιατί ήταν τα παιδιά και θα έμεναν ορφανά. Εγώ προσπάθησα να είμαι ψύχραιμος γιατί καταλάβαινα ότι τα πράγματα σοβάρευαν και του έλεγα ότι είναι η μάνα των παιδιών σου και έχεις δύο μωρά μαζί της. Γενικά εξέφρασα τις αμφιβολίες μου και τότε ενώ ο φίλος τους ήταν όρθιος με το Καλάσνικοφ, το οπλίζει και κολλάει την κάννη στο πίσω πλαϊνό μέρος του κεφαλιού μου (…)


Εγώ τον κοιτάζω με την άκρη του ματιού μου ενώ είχα φοβηθεί πάρα πολύ αλλά προσπάθησα να το κρύψω. Τότε μου λέει ο φίλος τους που υποτίθεται ότι δεν καταλαβαίνει αγγλικά πως τώρα γνωρίζω το σχέδιο τους και δεν μπορώ να κάνω πίσω. Υποτίθεται ότι και ο κουμπάρος ήταν έκπληκτος από αυτά που άκουγε αλλά δεν έμεινε καθόλου έκπληκτος όταν μου κόλλησε ο φίλος τους το όπλο στο κεφάλι και για τον λόγο μου το κόλλησε. Εγώ άρχισα να συμφωνώ μαζί τους να συζητώ για το πως θα μπορούσε να γίνει γιατί έψαχνα τρόπο να το αποφύγω γιατί φοβόμουν. Για παράδειγμα έλεγε ο κουμπάρος ότι θα κλείσουμε ένα εισιτήριο της γυναίκας να φαίνεται ότι ταξίδεψε με αεροπλάνο και εγώ που έλεγα ότι θα προκύψει ότι δεν ταξίδεψε και σκεφτόμουν ότι έμπλεξα και πρέπει να εξαφανιστώ από την Κρήτη. Τότε του ζήτησα μια προκαταβολή 2.000 ευρώ από τα λεφτά που θα έπαιρνα υποτίθεται για να εξοπλιστώ και να ετοιμάσω την εξαφάνιση μου και τότε ο κουμπάρος μου είπε ότι δε χρειαζόταν και θα με φυγάδευε αυτός και θα έπαιρνα όλα τα λεφτά μου. Αυτό μπορεί να κράτησε μέχρι τρεις ή 4 η ώρα το ξημέρωμα (…)

Ο επιχειρηματίας σήμερα που θα γινόταν το χτύπημα θα έσκαβε με το σκαπτικό μηχάνημα στο χωράφι και την ώρα που θα έδινε γκάζι και θα έκανε φασαρία θα πυροβολούσα τον Ισραηλινό για να μην ακουστεί. Θα έπαιρνα το τηλέφωνο του θα το πετούσαμε στη λακούβα μαζί με τα πράγματα του και οξύ από πάνω τσιμέντο και σκέπασμα. Ο κουμπάρος θα πήγαινε στο σπίτι του Ισραηλινού να βρει άλλο τηλέφωνο του, πράγματα του και λεφτά για να τα εξαφανίσει και θα έφτιαχνε και την κάμερα να μη χτυπάει στο δρόμο (…) Θα έλεγα στην σύζυγό του επιχειρηματία να έρθει να με πάρει με το αμάξι και θα της έλεγα υποτίθεται να πάμε στην σπίτι του ξαδέρφου μου για λίγο και θα την σκότωνα. Εκεί υποτίθεται ο κουμπάρος έφερνε το οξύ και εκεί λογικά θα σκότωναν κι εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου