Τρίτη, Ιουνίου 18, 2024

Λύτρας - Πολυζωγοπούλου: Από τη rich and famous ζωή στον ξυλοδαρμό και τα δικαστήρια Ο Απόστολος Λύτρας γνώρισε τη Σοφία Πολυζωγοπούλου πριν από 12 χρόνια ως νεαρή ασκούμενη δικηγόρο στο γραφείο του. Παντρεύτηκαν και απέκτησαν μία κόρη.



NDP Photo Agency

 


Γράφει ο Άρης Σταυρίδης
 


Για τον Απόστολο Λύτρα και την Σοφία Πολυζωγοπούλου τίποτα δεν είναι όπως πριν, μετά από τον ξυλοδαρμό της Σοφίας, που τους οδήγησε τη νύχτα του Σαββάτου στο κατώφλι γνωστού ιδιωτικού θεραπευτηρίου.

Ο 52χρονος ποινικολόγος βρίσκεται έξω με περιοριστικούς ενώ η 37χρονη σύζυγος και συνάδελφός του στην δικηγορική εταιρεία που φέρει το όνομά του φυλάσσεται στο σπίτι της από περιπολικό της αστυνομίας όσο αναρρώνει.


Το πως φτάσαμε ως εδώ είναι ένα αίνιγμα που ενδέχεται να μην απαντηθεί ποτέ για το ευρύ κοινό. Ένας από τους πιο προβεβλημένος ποινικολόγους της χώρας έστειλε στο νοσοκομείο με βαριά τραύματα την κατά 15 χρόνια νεότερη σύζυγό του. Ένας άνθρωπος που γνώριζε καλύτερα από τον καθένα τις συνέπειες της φρικτής πράξης του. Δημόσιος διασυρμός, φυλάκιση ενδεχομένως, απώλεια περιουσίας, επαγγελματική καταστροφή…


Όσα ξέρουμε για τον Απόστολο Λύτρα πριν από την γνωριμία του με τη Σοφία Πολυζωγοπούλου…

Για έναν άνθρωπο με τόσο τακτική παρουσία στα μίντια, ο Απόστολος Λύτρας, σε δεύτερη ανάγνωση, κράτησε πάντα κλειστά τα χαρτιά του. Σπάνια μιλούσε για τον εαυτό του -πάντα έριχνε το βάρος στις υποθέσεις που τον απασχολούσαν επαγγελματικά- και μόνο τα τελευταία χρόνια έκανε κάποια ανοίγματα στη δημοσιότητα, έχοντας πάντα στο πλευρό του τη δεύτερη σύζυγό του, Σοφία Πολυζωγοπούλου.


Για τη ζωή του πριν από τον γάμο του με την κατά πολύ νεότερή του Σοφία γνωρίζουμε ελάχιστα πράγματα.

«Στα σχολικά μου χρόνια έπαιζα ποδόσφαιρο σε διάφορες ομάδες. Ήμουν στη Μεικτή Αθηνών και στην Εθνική Παίδων. Ουσιαστικά με ενδιέφερε να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο αλλά στη Β’ Λυκείου άλλαξα γνώμη. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να ακολουθήσω το επάγγελμα του δικηγόρου – σημειωτέον ότι με αυτό ασχολούνταν όλη μου η οικογένεια. Πήγα λοιπόν στην Ιταλία, όπου σπούδασα Νομική» είπε σε συνέντευξη που έδωσε το 2022 στο περιοδικό ΟΚ.


Και το 2023 σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Σάσα Σταμάτη στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» αποκάλυψε τις δύο μεγάλες απώλειες που βίωσε στη ζωή του.

«Έχω περάσει αρκετές δυσκολίες στη ζωή µου. Έχασα τον κολλητό µου, τον Νίκο, σε τροχαίο δυστύχημα. Ήμουν και εγώ μέσα στο αυτοκίνητο. Ήταν ο συγκάτοικός µου και ο καλύτερός µου φίλος. Ήταν ένα πολύ μεγάλο σοκ για µένα, στην ηλικία των 22 ετών» είπε.

Και συνέχισε: «Όταν τελείωσα τις σπουδές µου και ξεκίνησα να εργάζομαι ως δικηγόρος, γνώρισα την πρώτη µου σύζυγο, µε την οποία είχαμε μια ατυχή εγκυμοσύνη, καθώς χάσαμε το παιδάκι στον 8ο μήνα έπειτα από επιπλοκή. Δεν θα μπορέσω ποτέ να ξεχάσω ότι από το μαιευτήριο επιστρέψαμε στο σπίτι µας χωρίς το παιδάκι µας.


Ήταν ένα σοκ που έπαθα στην ηλικία των 30 ετών. Μάλιστα, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε σπίτι, αφού, να φανταστείς, το παιδικό δωμάτιο ήταν έτοιμο και είχα άρνηση να συνεχίσω να διαμένω σε αυτό το σπίτι», εξομολογήθηκε στη δημοσιογράφο. Μάλιστα, τα δύο γεγονότα είχαν απόσταση μόλις οχτώ περίπου χρόνια μεταξύ τους.

Με τη σύζυγό µου όμως τελικά αποκτήσαμε δύο παιδιά, την Εύα, η οποία είναι φοιτήτρια στο δεύτερο έτος της Νοµικής Αθηνών, και τη Νάντια, που είναι στη Γ’ Λυκείου και δίνει φέτος Πανελλήνιες µε σκοπό να περάσει στην Ψυχολογία» είπε καταλήγοντας.
Η γνωριμία με τη γοητευτική δεύτερη σύζυγό του

Ο Απόστολος Λύτρας γνώρισε τη Σοφία Πολυζωγοπούλου πριν από 12 περίπου χρόνια ως νεαρή ασκούμενη δικηγόρο από την Αμαλιάδα στο γραφείο του. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο έρωτάς τους ήταν κεραυνοβόλος.

Παραβλέποντας τα εμπόδια, ότι δηλαδή μοιράζονταν τον ίδιο επαγγελματικό χώρο κι ότι ο ποινικολόγος είχε ήδη δύο κόρες από τον προηγούμενο γάμο του, το ζευγάρι παντρεύτηκε και οι δυο τους συνεργάστηκαν σε μερικές από τις πιο προβεβλημένες ποινικές δίκες της τελευταία δεκαετίας – η τελευταία υπόθεση που χειρίστηκαν από κοινού και έτυχε τεράστιας προβολής είναι αυτή της δωδεκάχρονης από τον Κολωνό, στην οποία η Σοφία Πολυζωγοπούλου εκπροσώπησε τη μητέρα της.

Ο Απόστολος Λύτρας και η Σοφία Πολυζωγοπούλου απέκτησαν από το γάμο της μία κόρη, τη Δανάη, που είναι σήμερα 9 ετών. Είναι το τρίτο παιδί του ποινικολόγου και το πρώτο της συζύγου του. Οι τρεις τους, μαζί με τις δύο μεγαλύτερες κόρες του Απόστολου Λύτρα από τον προηγούμενο γάμο του, ζούσαν μια ζωή βγαλμένη από αμερικάνικη σαπουνόπερα. Σε ένα σπίτι βγαλμένο από glossy έντυπο, με αποδράσεις σε κάθε γωνιά του πλανήτη, απανωτές επιτυχίες στα δικαστικές αίθουσες, επώνυμους φίλους, προβολή στα Μέσα που κρέμονταν από τα χείλη τους και εξόδους στα πιο exclusive μαγαζιά στην Ελλάδα και το εξωτερικό.






Σε ένα τέτοιο μαγαζί δειπνούσαν το βράδυ του Σαββάτου με καλή παρέα όταν ξέσπασε ο καυγάς ανάμεσα στο ζεύγος που τους οδήγησε να εγκαταλείψουν το σημείο άρον άρον για να μην εκτεθούν στα μάτια των φίλων τους.



Η συνέχεια είναι γνωστή. Η Σοφία Πολυζωγοπούλου, η οποία σήμερα είναι μια αυτόφωτη δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, δήλωσε πως είχε ζητήσει από τον σύζυγό της να χωρίσουν πριν από μήνες, άγνωστο για ποιον λόγο. Επίσης, το φως της δημοσιότητας είδε ένα περίεργο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας με πρωταγωνιστές τον ποινικολόγο και την πρώην σύζυγό του που δεν κατέληξε στα δικαστήρια.

Σε παλιότερη κοινή συνέντευξή τους η Σοφία Πολυζωγοπούλου είπε περιγράψει τον σύζυγό της ως ευφυή και ευαίσθητο, εξαιρετικό σύζυγο και πατέρα. Τότε εκείνος είχε αστειευτεί μπροστά στην κάμερα και είπε αποκριθεί: «Τι θα μπορούσε να πει η γυναίκα μου, ότι είμαι εγωιστής; Ότι εκνευρίζομαι εύκολα; Ότι είμαι ανυπόμονος;».

Και είχε προσθέσει: «Όταν διαφωνούμε σε κάτι, μη λέμε ψέματα, βγαίνει ο δικηγόρος από μέσα μας. Σε μία διαφωνία κερδίζουν η Σοφία και οι κόρες μου. Εγώ δεν έχω άποψη εύκολα. Οι απόψεις μου είναι λίγο πιο συντηρητικές λόγω ηλικίας, ενώ η Σοφία βλέπει τα πράγματα πιο νορμάλ».

Το ρεπορτάζ του «T Live» για τη σχέση Λύτρα -Πολυζωγοπούλου:









Ο Απόστολος Λύτρας και οι γυναίκες της ζωής του ανοίγουν το σπίτι τους στη Ζήνα Κουτσελίνη και στολίζουν μαζί το χριστουγεννιάτικο δέντρο το 2021:







Ο Απόστολος Λύτρας μίλησε για τη ζωή του και τα εγκλήματα πάθους το 2021 στον Γρηγόρη Αρναούτογλου:





Ο Απόστολος Λύτρας στη «Super Κατερίνα» για τον γάμο του συναδέλφου του Σπύρου Δημητρίου και της Ελεωνόρας Ζουγανέλη τους οποίους πάντρεψε:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου