
Γεμάτα αναχωρούν τα πλοία από το λιμάνι του Πειραιά για τα νησιά, με τους τελευταίους αδειούχους του Ιουλίου να εγκαταλείπουν την πρωτεύουσα.
Ήδη από νωρίς το πρωί, η κίνηση είναι αυξημένη, με τα πλοία που φεύγουν για Κυκλάδες και Δωδεκάνησα να σαλπάρουν με υψηλές πληρότητες, 85%.
Λίγες θέσεις υπάρχουν για όσους επιλέξουν να ταξιδέψουν τελευταία στιγμή υπάρχουν ακόμα, με πολλές παρέες και ζευγάρια να επιλέγουν τα νησιά για ολιγοήμερες διακοπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου