Κυριακή, Σεπτεμβρίου 01, 2024

Σαλαμίνα: «Πάσχω από σχιζοφρένεια» ισχυρίζεται ο 35χρονος για την απόπειρα βιασμού στην 20χρονη Όσα υποστήριξε στην απολογία του ο 35χρονος που κατηγορείται για απόπειρα βιασμού κοπέλας στη Σαλαμίνα.




Eurokinissi

 
 


Ψυχιατρική πάθηση επικαλέστηκε στη διάρκεια της απολογίας του ο 35χρονος που κατηγορείται για την απόπειρα βιασμού 20χρονης σε παραλία της Σαλαμίνας.

Ο κατηγορούμενος, που κρίθηκε προφυλακιστέος για την απόπειρα βιασμού της κοπέλας, στην απολογία του επιβεβαιώνει ότι πήγε να μιλήσει στην κοπέλα γιατί -όπως ισχυρίζεται- νόμιζε όμως ότι είναι η πρώην του.
Ο ίδιος αρνήθηκε ότι την απείλησε και ισχυρίστηκε πως όταν κατάλαβε ότι η 20χρονη δεν ήθελε να μιλήσει μαζί του, εκείνος απομακρύνθηκε.


Όσον αφορά στον 39χρονο άνδρα που έφτασε στην παραλία για να σώσει την κοπέλα είπε ότι του είπε να καλέσει την αστυνομία γιατί δεν είχε κάνει τίποτε από όλα όσα τον κατηγορούσε.






«Πάσχω από σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα»

«Προέρχομαι από μια πολυμελή οικογένεια καθώς έχω και άλλα δέκα αδέλφια. Οι σχέσεις με όλη την οικογένεια μου πάντοτε ήταν δεμένες. Με φρόντιζαν και με πρόσεχαν όλοι καθώς από την παιδική μου ηλικία αντιμετώπιζα σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα» είπε κατά πληροφορίες στην κατάθεσή του ο 35χρονος.








Υποστήριξε ότι από το 2015 έχει διαγνωστεί με 67% αναπηρία που οφείλεται σε ψυχιατρική πάθηση, δηλώνοντας ότι πάσχει από σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή και έχει νοσηλευτεί πολλές φορές και για μεγάλα σε ψυχιατρικά καταστήματα.
Τι συνέβη την επίμαχη μέρα

Αναφερόμενος στο τι συνέβη την επίμαχη ημέρα, 26 Αυγούστου, ο 35χρονος είπε πως πήγε για μπάνιο στην παραλία που βρίσκεται στην 13η στάση της Λεωφόρου Αιαντείου Σαλαμίνας.

«Εκεί είδα μια κοπέλα να κάνει ηλιοθεραπεία. Σκεφτόμουν πως ίσως ήταν η πρώην σχέση μου η Μαρία με την οποία ήμασταν πέντε χρόνια μαζί» φέρεται να είπε. Μάλιστα επικαλείται το γεγονός ότι για δύο ολόκληρες ώρες δεν πήγε να της μιλήσει καθώς, όπως αναφέρει, δεν ήταν βέβαιος.


Στη συνέχεια την πλησίασε και βεβαιώθηκε ότι δεν είναι η πρώην του, όπως ισχυρίζεται, κατάθεσε ότι της πρότεινε ευγενικά να κάτσουν μαζί και να κάνουν παρέα.

«Εκείνη, έντρομη σηκώθηκε πήρε κάποιον τηλέφωνο και μου είπε πως δεν θέλει» αναφέρει ο συλληφθείς και υποστηρίζει ότι επέστρεψε στη θέση του.

«Ποτέ δεν την απείλησα, και ουδέποτε της είπα πως έχω μαχαίρι προκειμένω να την βιάσω. Όταν εκείνη μπήκε στην παραλία να κολυμπήσει , μπήκα και εγώ δίχως οιοδήποτε σκοπό. Για εμένα είχε τελειώσει η συζήτηση μας στην άρνησή της να κάνουμε παρέα» φέρεται να είπε στην απολογία του.


Έπειτα, εμφανίστηκε ο άνδρας που τον ξυλοκόπησε. «Μου έκανε ερωτήσεις χτυπώντας με σφοδρά και βιντεοσκοπώντας με προκαλώντας μου φόβο για την σωματική μου ακεραιότητα. Του είπα να καλέσει την αστυνομία και μάλιστα ουδεμία στιγμή δεν προσπάθησα να φύγω καθώς δεν είχα πράξει όλα όσα κατηγορούμαι» φέρεται να είπε ακόμη.

«Πώς είναι δυνατόν την ώρα 16.00 να ήμουν πολύ ευγενικός και η μοναδική μου πρόθεση να ήταν μια απλή γνωριμία και μετά από λίγα λεπτά να εξαπέλυσα απειλές προς το πρόσωπο της με σκοπό να προβώ σε γενετήσια πράξη;» φέρεται να είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου