Τρίτη, Σεπτεμβρίου 17, 2024

Ράνια Τζίμα: «Οι άντρες πολιτικοί στην Ελλάδα είναι… περιστατικά» Η Ράνια Τζίμα βρέθηκε σήμερα απέναντι στην Φαίη Σκορδά και μίλησε για τους Έλληνες πολιτικούς και την στρεβλή αντίληψη για τη θηλυκότητα που κουβαλάμε οι γυναίκες μέσα μας.








 


Γράφει ο Άρης Σταυρίδης
 


Η Ράνια Τζίμα, εκτός από anchor woman του κεντρικού δελτίου του Mega και μαχόμενη δημοσιογράφος, είναι μια ιδιαίτερα θελκτική γυναίκα που «γράφει» στον φακό. Όμως, όπως αποκάλυψε στην σημερινή επίσκεψή της στο πλατό του «Buongiorno», η εμφάνισή της δεν την βοήθησε στα πρώτα επαγγελματικά βήματά της. Όχι, με ευθύνη των άλλων, αλλά διότι η ίδια είχε την εμπεδωμένη αντίληψη ότι η θηλυκότητα ισούται με την αδυναμία.

«Άλλο η θηλυκότητα, άλλο η ομορφιά. Δεν το αποποιούμαι, απλά δεν το αντιλαμβάνομαι.


Σε μένα η εξωτερική εμφάνιση μου δημιούργησε εσωτερικά πρόβλημα. Δηλαδή μου πήρε πολλά χρόνια να πάω στο ρεπορτάζ με φούστα και δεν εννοώ μια φούστα κοντή, εννοώ μια φούστα γραφείου. Μου πήρε πολλά χρόνια, νομίζω μια δεκαπενταετία, γιατί τα ρεπορτάζ που έκανα κυρίως ήταν ανδροκρατούμενα. Και τα οικονομικά υπουργεία που έκαναν και μετά το πολιτικό. Υπήρχε στιγμή στο ρεπορτάζ που ήμουν εγώ και 10 άντρες. Δεν υπήρχε άλλη γυναίκα.

Δεν συνέβη κάτι. Ήταν καθαρά δικό μου θέμα. Δεν ήταν κάτι που μου είπαν οι συνάδελφοι, ούτε κάτι που μου επιβλήθηκε με κάποιον τρόπο. Ήταν εσωτερική δική μου διεργασία. Ίσως αισθανόμουν πως αν η θηλυκότητα φαινόταν στα ρούχα μου, αυτό θα με έκανε λιγότερο υπολογίσιμη ή τρωτή. Δεν ξέρω τι άλλο είχα στο κεφάλι. Ό,τι είχα πάντως ήταν στρεβλό απολύτως γιατί μετά, όταν έβαλα τη φούστα, δεν άλλαξε τίποτα» είπε η δημοσιογράφος.


Και πρόσθεσε ότι οι υποτιμητικές συμπεριφορές από συναδέλφους δημοσιογράφους ήταν πολύ λίγες, σε αντίθεση με τα περιστατικά που αντιμετώπισε από πολιτικούς.

«Οι άντρες πολιτικοί στην Ελλάδα είναι… περιστατικά. Είναι ένας κι ένας κυριολεκτικά. Κι από όλους τους χώρους. Και οι λεγόμενοι προοδευτικοί… Μου έχει τύχει πολιτικό πρόσωπο από τον προοδευτικό χώρο άκρως αυταρχικός στον αέρα. Ήθελε μάζεμα επιτόπου» επισήμανε η Ράνια Τζίμα, η οποία έχει αποδείξει ότι δεν διστάζει να βάλει κάποιον στη θέση του ακόμα και στον τηλεοπτικό αέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου