Τρίτη, Σεπτεμβρίου 17, 2024

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Έξαλλη με τις παρατηρήσεις για το βάρος της - «Δεχόμουν συγχαρητήρια…» «Ίδρωσε» η Σταματίνα Τσιμτσιλή για να πείσει ότι δεν είναι έγκυος και σήμερα ξέσπασε στον αέρα του «Happy Day».







 


Γράφει ο Άρης Σταυρίδης
 


Το «Happy Day» ασχολήθηκε σήμερα με τις δηλώσεις της Κατερίνας Στικούδη η οποία απάντησε στα κακαντρεχή σχόλια που δέχτηκε ότι το μωρό της είναι χοντρό .

Με αφορμή αυτό το «τραγικό», όπως είπε, περιστατικό, η Σταματίνα Τσιμτσιλή θέλησε να κάνει ένα σχόλιο:

«Αυτό που σχολιάζουν τα μωρά μπορεί να με τρελάνει! Ένα μωράκι και μπουτάκια να έχει μπορεί να γίνει το πιο καλλίγραμμο!».

Και αναφέρθηκε στη δική της φετινή εμπειρία που την εξόργισε.

«Σχολιάζανε και την ίδια και δεν το αντέχω. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία. Παίρνω τα 2-3 κιλά του καλοκαιριού γιατί δεν θα κάθομαι να ασχολούμαι και μου γράφει μία “άντε με το καλό το μωρό”. Και απαντάω επί τούτου για να μη γίνει θέμα ότι “δεν είμαι έγκυος, είναι οι καλοκαιρινές ατασθαλίες”.

Αντί να μην γίνει θέμα, γράφανε αν είμαι έγκυος! Δεχόμουν συγχαρητήρια, ήρθε μια κοπέλα στην Πάρο και μου χάιδευε την κοιλιά και μου έλεγε “με το καλό”.

Είναι έτσι ο σωματότυπος ρε παιδιά! Δυο βδομάδες έχει πέσει ράψιμο για να μπούμε στα φουστάνια!» είπε η παρουσιάστρια του «Happy day», η οποία έκανε και γύρα στο πλατό για να δείξει τα αποτελέσματα της δίαιτας που έκανε για να χάσει τα δ΄]2-3 κιλά των διακοπών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου