Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 04, 2024

Ο Γιατρός spoiler: Η απίστευτη μεταμόρφωση της Κάτιας Ταραμπάνκο σε εγκαυματία Η Κάτια Ταραμπάνκο μεταμορφώθηκε για τις ανάγκες των γυρισμάτων της σειράς «Ο Γιατρός».






 

Έναν νέο τηλεοπτικό ρόλο θα έχει στη σειρά του Alpha «Ο Γιατρός», η νικήτρια του GNTM, Κάτια Ταραμπάνκο.

Η σειρά «Ο Γιατρός» ανανεώνει τα πρόσωπα που έρχονται στο νοσοκομείο για νοσηλεία με ανθρώπους που είναι γνωστοί στο τηλεοπτικό κοινό, απογειώνοντας κάθε φορά το ενδιαφέρον και την τηλεθέαση. Η Κάτια Ταραμπάνκο θα υποδυθεί μια τραυματία που φτάνει στο νοσοκομείο μετά από τον εκτροχιασμό ενός τρένου.


Το μοντέλο κι ηθοποιός, παράλληλα με το Survivor στο οποίο βρέθηκε δύο φορές, παρουσίασε το Glam Wars στο Open, ένα project που έληξε άδοξα καθώς δεν είχε βρει ανταπόκριση από τους τηλεθεατές. Επίσης είχε κάνει από ένα πέρασμα στις σειρές «Επιστροφή» κι «Έχω ένα μυστικό». Ενώ έχει ξεκινήσει να παρακολουθεί σεμινάρια υποκριτικής, θέλοντας να κάνει ένα νέο βήμα στην καριέρα της.
Η Κάτια Ταραμπάνκο δημοσίευσε βίντεο και φωτογραφίες από τα γυρίσματα της σειράς «Ο Γιατρός» στον λογαριασμό της στο Instagram, γράφοντας:

«Μιας και έχουμε «τελευταία» μέρα του καλοκαιριού , ως συνήθως κάνω την αγαπημένη μου ανασκόπηση της φετινής σεζόν .
Ωραίες φωτογραφίσεις , αρκετά ταξίδια , καινούργιες συνεργασίες , μαθήματα υποκριτικής , πρώτη παράσταση στο θέατρο και άλλα καλά και κακά (τα κακά δεν είναι της παρούσης ).

Επιτρέψτε μου όμως να μοιραστώ το δικό μου #highlight .







Η συμμετοχή μου στην σειρά @ogiatros.alphatv σκηνοθετημένο από τον Γιώργο Παπαβασιλείου , δίπλα σε Καταξιωμένους ηθοποιούς (?) ήταν αυτό ακριβώς έκανε την καρδούλα μου να σκιρτήσει . (Φαίνεται η χαρά μου στην 6η φωτό θαρρώ ?)

Από το πρώτο λεπτό που με κάλεσαν και μου πρότειναν αυτή τη συνεργασία , εν συνεχεία τα δοκιμαστικά μας με την αγαπημένη @lydiageorgana , μετά το πιο εντυπωσιακό μακιγιάζ που μου έχουν ποτέ κάνει από τους @prokopisvlaseros & @__mariastaikou__ ?


-το βλέπεις και εσύ ποσό ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΑ αληθινό φαίνεται-, μέχρι να ακουστεί το δικό μου «it’s a wrap», ήταν η καλύτερη «δουλειά» που έκλεισα αυτήν την τηλεοπτική σεζόν .

Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη όλη την ομάδα, και τον @alphatv ✨ ήταν χαρά μου και τιμή μου. Καλή τύχη σε όλους μας ?».

Δείτε τη δημοσίευση:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου