Δευτέρα, Οκτωβρίου 14, 2024
Ζόε Σαλντάνα: Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ αποκατέστησε την πίστη μου στη βιομηχανία του κινηματογράφου Η ηθοποιός συνεργάστηκε με τον σκηνοθέτη στη ταινία του 2004, The Terminal
Η Ζόε Σαλντάνα έχει συνεργαστεί με αρκετούς από τους πιο διάσημους σκηνοθέτες του Χόλιγουντ όλα αυτά τα χρόνια, όπως ο Τζέιμς Κάμερον και ο Τζ. Τζ. Έιμπραμς, αλλά ένας συγκεκριμένος «αποκατέστησε την πίστη της» στη βιομηχανία: ο Στίβεν Σπίλμπεργκ.
Η Σαλντάνα πρωταγωνίστησε το 2004 στην κομεντί του Σπίλμπεργκ «The Terminal» δίπλα στον Τομ Χανκς και την Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς, αμέσως μετά τον πρώτο της ρόλο σε μεγάλη ταινία στους «Πειρατές της Καραϊβικής: Η Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού». Η Σαλντάνα έχει μιλήσει ανοιχτά για την εμπειρία της στα γυρίσματα των «Πειρατών» και ότι δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή.
Κατά τη διάρκεια ενός Screen Talk στο BFI London Film Festival, η ηθοποιός δήλωσε για τους «Πειρατές»: «Με αυτή την εμπειρία ήξερα με τι είδους ανθρώπους ήθελα να δουλέψω». Και πρόσθεσε: «Το συνεργείο και οι ηθοποιοί είναι κατά 99% υπέροχοι. Αλλά αν το στούντιο και οι παραγωγοί και ο σκηνοθέτης, δεν καθοδηγούν με ευγένεια, ευαισθησία και προσοχή, τότε μια τόσο μεγάλη παραγωγή μπορεί να γίνει μια πολύ κακή εμπειρία και μπορεί να ξεφύγεις. Και κατά κάποιο τρόπο το έκανα».
Μιλώντας στο Entertainment Weekly για την εμπειρία το 2022, η Σαλντάνα είχε πει: «Έφυγα χωρίς να έχω πραγματικά μια καλή εμπειρία από αυτό συνολικά. Ένιωσα ότι χάθηκα πολύ στα "χαρακώματα" και δεν ένιωσα ότι αυτό ήταν εντάξει». Χρόνια αργότερα, ο παραγωγός Τζέρι Μπρουκχάιμερ της ζήτησε προσωπικά συγγνώμη.
Ευτυχώς, είχε το «Terminal» σειρά. «Δούλεψα με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ οκτώ μήνες αργότερα και μου αποκατέστησε την πίστη ότι το μεγάλο μπορεί επίσης να είναι σπουδαίο», δήλωσε η 46χρονη.
Θυμήθηκε ότι ένιωθε «τόσο καλά και τόσο ασφαλής» στα γυρίσματα και θυμήθηκε πώς ο Σπίλμπεργκ έπαιζε μουσική από τα μεγάφωνα ανάμεσα στις σκηνές για να βεβαιωθεί ότι όλοι ήταν «συγχρονισμένοι».
Έτσι ανακάλυψε το έργο του Νίνο Ρότα, ενός Ιταλού συνθέτη που είναι γνωστός για τη μουσική επένδυση πολλών ταινιών του μεγάλου κινηματογραφιστή Φεντερίκο Φελίνι. Καθώς εκείνη και ο Σπίλμπεργκ συζητούσαν για το έργο του Ρότα και τη σημασία του στη δημιουργία ταινιών, ο σκηνοθέτης της είπε κάτι που δεν ξέχασε ποτέ: «Για να ξέρεις πού βρίσκεσαι, πρέπει να ξέρεις από πού προέρχεσαι».
Φωτογραφίες: Shutterstock
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου