Τρίτη, Οκτωβρίου 22, 2024

Γιάννης Σπαλιάρας: Θέλω να με θυμούνται για τη δουλειά μου και όχι για τις σχέσεις ή τις δηλώσεις μου Είμαι 30 χρόνια στον χώρο, πρόσθεσε το μοντέλο






Ο Γιάννης Σπαλιάρας αναφέρθηκε στη δήλωση που είχε κάνει για τις γυναίκες και ακόμα συζητιέται.

Σε δηλώσεις του σε ψυχαγωγικές εκπομπές, εξέφρασε τη μεταμέλειά του για αυτό που είχε πει ότι «έχει κοιμηθεί με πάνω από 4.000 γυναίκες» και σημείωσε ότι τον ενοχλεί το γεγονός πως συνδέεται έντονα με το όνομά του όταν τον αναζητούν στο διαδίκτυο, παρά την πολυετή του πορεία στον χώρο.


Θα προτιμούσε να τον θυμούνται όπως είπε, για τη δουλειά του και όχι για τις προσωπικές του δηλώσεις ή σχέσεις. 


 
«Σίγουρα έχω μετανιώσει για δηλώσεις μου, όπως αυτή με τις γυναίκες. Θα έλεγα ότι έχω μετανιώσει για αυτή τη δήλωση. Με ενοχλεί που είναι από τα πρώτα άτομα που βγαίνει, όταν γκουγκλάρει κάποιος το όνομά μου», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Έχω κάνει τόσα πράγματα 30 χρόνια που είμαι σε αυτόν τον χώρο. Θα προτιμούσα να με θυμούνται για τη δουλειά μου και όχι για τις σχέσεις ή τις δηλώσεις μου».

Φωτογραφία άρθρου: NDPPHOTO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου